اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس مطرح کرد

فعالیت 6 هزار شبکه رسانه‌ای برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بیش از 6 هزار شبکه رسانه‌ای، تبلیغات خود را شروع کرده‌اند تا حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را کم‌ رنگ جلوه دهند.

فعالیت 6 هزار شبکه رسانه‌ای برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد بردسکن با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: از مدت‌ها قبل دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده‌اند و به اشکال مختلف قصد داشته‌اند که انتخابات را تعطیل و یا به تاخیر بیاندازند که خوشبختانه در این اهداف خود ناکام مانده‌اند.

وی افزود: چون دشمنان نتوانستند در نقشه‌های خود به اهدافشان دست پیدا کنند با بیش از 6 هزار شبکه رسانه‌ای، تبلیغات ضد اسلامی خود را شروع کرده‌اند تا حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را کم‌‌رنگ جلوه دهند.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی افزود: به رغم همه مشکلات اقتصادی و بیکاری که در داخل کشور وجود دارد به فضل پروردگار، ایران اسلامی در دنیا پر قدرت مسیر خود را طی می‌کند و به عنوان الگو و خیزش بیداری اسلامی کشورها در جهان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در روز 24 خرداد ماه بزرگ‌ترین حماسه سیاسی را با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای رقم می‌زنند و یک بار دیگر به استکبار نشان می‌دهند که از این نظام حمایت می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌ها محل تعقل و تفکرات است، گفت: متاسفانه برخی از دانشگاه‌ها در کشور کاربردی و جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده‌اند و باید با برگزاری همایش‌هایی در این رابطه کاربردی‌تر وارد عرصه‌های مختلف علمی شوند.

اسماعیل‌نیا با اشاره به جایگاه دانشجویان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر دانشجویان و فارغ التحصیلان در جامعه جایگاه اصلی خود را از دست داده‌اند و ارزش آنها پایین آمده است.

انتهای پیام /70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول