اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد

اختصاص 8 هزار صندوق برای اخذ رای مردم در خوزستان/3 میلیون نفر واجد شرایط

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: هشت هزار صندوق در خوزستان آرای مردم را در روز 24 خرداد دریافت خواهند کرد.

اختصاص 8 هزار صندوق برای اخذ رای مردم در خوزستان/3 میلیون نفر واجد شرایط

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه با مسئولان و دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی خوزستان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: در خلق حماسه سیاسی همه اقشار مردم حضور پیدا می‌کنند و قطعا نخبگان و احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌توانند در خلق این حماسه ثمرات بسیاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هشت روز تا انتخابات باقی مانده است عنوان کرد: 70 هزار نیروی اجرایی، بازرسی و امنیتی در 76 شهر و نزدیک به دو هزار روستا تامین امنیت روز انتخابات را به عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه بیش از سه میلیون نفر واجد شرایط رای در خوزستان وجود دارد اذعان داشت: سه هزار و 600 شعبه اخذ رای در خوزستان در نظر گرفته شده است و هشت هزار صندوق رای، آرای مردم را دریافت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: از ساعات اولیه امروز تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا آغاز شده است و همایش‌های توجیهی و جلسات آموزشی برگزار شده است.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان جزء استان‌های خوب حاضر در انتخابات بوده است تصریح کرد: در حدود 13 هزار نفر داوطلب شورای شهر و روستا در خوزستان هستند و در 24 خرداد شاهد حضور گسترده مردم در این استان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به نشست‌های مختلفی که در این مدت با فرهنگیان، بانوان، اساتید دانشگاه و نخبگان برگزار شده است و با توجه به نقش احزاب و تشکل‌ها در انتخابات نشستی با حضور دبیران و مسئولان احزاب تشکیل شد زیرا این گروه‌ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نقش موثری دارند.

انتهای پیام/72011/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول