اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

تعدد داوطلبان شورای شهر، نقطه قوت حضور گسترده مردم/ قروه دارای بیشترین داوطلب پس از سنندج

فرماندار قروه با اشاره به تایید صلاحیت 723 داوطلب در هیئت اجرایی و نظارت گفت: شهر قروه با 65 داوطلب نهایی، بیشترین آمار استان را پس از سنندج داراست.

تعدد داوطلبان شورای شهر، نقطه قوت حضور گسترده مردم/ قروه دارای بیشترین داوطلب پس از سنندج

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به برگزاری انتخابات در 117 روستا و چهار شهر، در این شهرستان گفت: 10 روستای شهرستان زیر 20 خانوار جمعیت دارد که واجد شرایط برگزاری انتخابات نیست.

وی با تاکید بر اینکه تمامی داوطلبان باید زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند تصریح کرد: در عرصه تبلیغ، توجه به موقعیت ممتاز و حساس ایران اسلامی در بعد داخلی و خارجی در عرصه بین‌المللی، مهم‌ترین اصل است.

فرماندار قروه با تاکید بر مراعات اخلاق اسلامی و انسانی در عرصه تبلیغ و معرفی، احترام به شعور سیاسی مردم را مهم‌ترین عامل تمکین به قانون است اظهار داشت: تعداد زیاد داوطلبان، باید نقطه قوت انتخابات آینده برای مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خویش باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نقاط قوت شهرستان قروه، وجود اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر است که  داوطلبان با پرهیز از طرح مسایل تفرقه‌انگیز، نباید اجازه بدهند که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، این فرصت ارزشمند را به تهدید بدل کنند.

وی یکی از نقاط قوت انتخابات شورای اسلامی را حضور پررنگ داوطلبان خواهر عنوان کرد و افزود: در هیچ یک از دوره‌های گذشته حضور بانوان تا این حد پررنگ نبوده است.

شیخی‌زاده احترام به شعور سیاسی مردم را اصل حماسه‌سازی در عرصه سیاسی برشمرد و اظهار داشت: زیرسوال بردن خدمات نظام جمهوری اسلامی و اهانت به اصول اساسی، جفای بزرگی به انقلاب و ارزش‌های والای آن است.

فرماندار قروه با توصیه کاندیداها به تلاش برای دعوت از مردم برای مشارکت گسترده تصریح کرد: انتصاب القاب و عناوین غیرواقعی، تخریب، اسراف، استفاده از امکانات دولتی، عدم ایجاد مزاحمت برای مردم و طرح ادعاها و قولهای غیرواقعی، مصداق بارز تبلیغات غیرواقعی و ناپسند است.

شیخی‌زاده حضور گسترده، تامین امنیت و سلامت انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و انتخاب اصلح را مولفه‌های تاثیرگذار در خلق حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: انتخابات مظهر حفظ وحدت و انسجام ملی است که نباید به راحتی از دست برود.

وی افزود: باید از هرگونه تنش و تشنج در این عرصه جلوگیری شود تا خدشه‌ای به این اصل اساسی وارد نشود.

فرماندار قروه با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات، تمامی تلاش خود را برای امانتداری خوب برای مردم به کار بسته‌اند گفت: اولویت کار هیئت‌های نظارت، اجرا و بازرسی عمل به قانون است ولو اینکه به نفع یا ضرر کسی باشد.

شیخی‌زاده نکته کلیدی سلامت انتخابات را رعایت اصل بی‌طرفی اعلام کرد و افزود: در همین راستا در ترکیب هیئت اجرایی از همه سلایق سیاسی، زبان‌ها و قومیت‌ها بهره گرفته شده است.

فرماندار قروه در پایان رقابت سالم و عرضه واقعی خود به مردم را شرط خلق حماسه سیاسی عنوان کرد.

انتهای پیام/79009/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول