اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بوشکان خبر داد

جمع‌آوری آرای مردم در 22 شعبه اخذ رأی در بوشکان

بخشدار بوشکان از برگزاری انتخابات در 22 شعبه اخذ رأی در بوشکان خبر داد.

جمع‌آوری آرای مردم در 22 شعبه اخذ رأی در بوشکان

علی افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تمام سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در بخش بوشکان انجام شده و مردم آماده خلق حماسه سیاسی هستند.

وی افزود: شوراها باعث ارتقای اعتماد عمومی و حضور پرشور مردم در صحنه هستند و شورا میدان مسابقه خدمت‌رسانی صادقانه به کشور و مرکز تبلور توقعات و انتظارات بر حق مردم و تبلور خدمت خالصانه و بی‌منت است.

بخشدار بوشکان خاطر نشان کرد: انتخابات امسال در سطح جهانی و داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود و همه باید در این انتخابات مشارکت کنند.

افراسیابی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را یکی از دستاوردهای باارزش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آحاد مردم در ایجاد ملزومات نظام و تثبیت و پایداری آن سهیم بوده‌اند و باید این امر را به عنوان دستاورد نظام پاس بداریم.

بخشدار بوشکان از برگزاری انتخابات در 22 شعبه اخذ رأی در بوشکان خبر داد و ابراز داشت: تلاش می‌کنیم انتخاباتی با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

افراسیابی عنوان کرد: اوج حماسه سیاسی و اقتصادی ملت ایران حضور پرشور در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی بیان داشت: مردم این بخش در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور و با بصیرت خود بار دیگر باعث یأس دشمنان می‌شوند.

بخشدار بوشکان در پایان اضافه کرد: از نامزدهای انتخابات شوراها انتظار داریم با رعایت قانون و در چارچوب مقررات موجود به تبلیغ بپردازند و از سیاه‌نمایی و تخریب پرهیز کنند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول