اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

برای مردم آمریکا و اروپا انتخابات ما حساس‌‌تر از انتخابات خودشان است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به اعتراف کارشناسان سیاسی جهان، انتخابات آینده ایران مهمترین رویداد پیش رو است به‌گونه‌ای که حتی مردم آمریکا و اروپا به انتخابات ما حساسیت بیشتری نسبت به انتخابات کشور خود نشان می‌دهند.

برای مردم آمریکا و اروپا انتخابات ما حساس‌‌تر از انتخابات خودشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در همایش امام و حماسه در بیان ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فردی بود که ثابت کرد کارهای نشدنی شدنی می‌شود و سد مشکلات قابل شکستن است.

این مسئول افزود: خلاصه تمام مجاهدت‌های انبیا و اولیای اللهی بعد از غیبت امام عصر در اقدامات این شخصیت فرزانه دیده می‌شود و باید اشاره داشت که دلیل آمدن انبیا این بود که انسان را یک قدم به جلو هدایت کرد و با وجود ائمه معصومان انسان به خداوند نزدیک‌تر شد.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه انبیا برای نجات انسان آمده‌اند، گفت: خداوند مقرر کرده بود تا نجات انسان در عصر حاضربه دست فردی از نسل پیامبر و در ایران صورت‌گیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: نباید از یاد برد که در 200 سال گذشته حوزه سیاسی کشور ما استقلال نداشت و دولت‌مداران ایران حرفی برای گفتن نداشتند و همچنین در حوزه اقتصاد مصیبت‌هایی گریبان‌گیر ملت ما بود.

وی ادامه داد: ملت ما در آن زمان از نظر سیاسی و اقتصادی دچار مشکلات فراوان شد و تنها حوزه فرهنگ برای ما باقی مانده ‌بود که دشمنان به این حوزه نیز رحم نکردند و سال‌ها در تلاش برای از بین بردن فرهنگ مردم ما بودند که امام آمد و دشمنان ما به ویژه آمریکا را در دنیا رسوا کرد و به مردم جهان گفت که این کشور چپاول‌گر است.

این مسئول اضافه کرد: تا زمانی که مردم در صحنه هستند این نهضت به حیات خود ادامه می‌دهد و باید گفت که این مرد همچنان در صحنه حضور دارد، همان گونه که در ابتدای انقلاب امام مردم را شناختند و مردم با شخصیت ایشان آشنا شدند و تا به امروز در تمام عرصه‌ها حضور دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به رحلت امام خمینی تصریح کرد: در ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی همگی سوختند و شک نداریم که ایشان در کنار مردم ایران و شاهد و نظاره‌گر این امت انقلابی است و همچنین بعد از ایشان فردی از نسل پیامبر، با تقوا، مدیر و مردمی رهبری این نهضت را در دست گرفت.

غیب‌پرور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو اذعان داشت: شاخص‌های مربوط به این انتخابات را مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند که از جمله این ویژگی‌ها مقاوم بودن و ولایت‌مداری نامزد اصلح است، همچنین انتظار می‌رود که آحاد مردم ایران در پاسداری از راه امام، تعالی، ترقی، اوج گیری و نشاط کشور حضوری حماسی در این زمینه داشته باشند.

غیب پرور ادامه داد: به اعتراف کارشناسان سیاسی جهان، انتخابات آینده ایران مهمترین رویداد پیش رو است به‌گونه‌ای که حتی مردم آمریکا و اروپا به انتخابات ما حساسیت بیشتری نسبت به انتخابات کشور خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول