اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی‌:

‌‌1000 شعبه آرای مردم را در خراسان جنوبی اخذ می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود تعداد یک ‌هزار شعبه اخذ رأی در استان، گفت: در هر شعبه اخذ رأی تعداد 16 نفر مسئولیت اخذ آرای مردم را بر عهده دارند.

‌‌1000 شعبه آرای مردم را در خراسان جنوبی اخذ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات اظهار کرد: حماسه 24 خرداد مقدمه‌ای برای حماسه‌های دیگر است و همه ما بهترین شاخص‌ها و رهنمود‌ها را از زبان رهبری می‌شنویم.

وی افزود: مجموعه مدیریت استان تمام ظرفیت خود را برای فراهم کردن زمینه‌های حضور حداکثری مردم به کار گرفته است و تلاش خود را برای خلق حماسه انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: تمام برنامه‌های زمان‌بندی شده به موقع انجام شده است و طبق زمان‌بندی پیش رفته‌ایم.

گلستانی‌فرد با اشاره به تعداد یک ‌هزار شعبه اخذ رأی در استان تصریح کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های هیئت نظارت استان برای هر شعبه اخذ رای تعداد 16 نفر مسئولیت اخذ آرای مردم را بر عهده دارند که نزدیک به 16 هزار نفر در کل استان می‌شوند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای توجیح نیروهایی که در انتخابات مسئولیت دارند خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور و خراسان جنوبی پیش‌قدم در این زمینه شدیم تا نامزدهای شورای اسلامی با هم جلسه گفتگو و تبادل نظر برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به نقش اساسی هئیت‌های نظارت و بازرسی در انتخابات اشاره کرد و افزود: جلسات متعددی با گروه‌های مرجع و تاثیرگذار در جامعه برای فراهم کردن حضور حداکثری مردم صورت گرفته است.

گلستانی‌فرد خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برقرای نظم و امنیت در زمان انتخابات صورت گرفته است و بر حسب وظیفه قانونی و شرعی خود در این مدت تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا زمینه‌های خلق حماسه سیاسی را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: خدمت‌رسانی به مردم نقش مؤثرتری نسبت به کلام برای جلب رضایت و روحیه نشاط و امیدواری در مردم دارد و اگر این امیدواری شکل گیرد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به ورود جدی ستاد‌های انتخاباتی برای تبلیغات، تاکید کرد: مدیران و مسئولان نباید از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای استفاده کنند و یا نسبت به کاندیدا موضع‌گیری کنند.

انتهای پیام/22481/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول