اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

انتخابات نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است

امام جمعه سربیشه گفت: مبحث انتخابات یک کشتزار است و هر کسی یک سرمایه‌گذاری می‌کند که این سرمایه‌گذاریش هم منفعت فردی و هم منفعت اجتماعی دارد.

انتخابات نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محسن محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سربیشه با اشاره به انتخابات 24 خرداد اظهار کرد: این انتخابات عاملی برای پایداری نظام است و ما با حضور خود در صحنه انتخابات حماسه‌ای دیگر را در تاریخ ایران به ثبت می‌رسانیم.

وی ادامه داد: نتیجه انتخابات هر چه بشود باید پیروز انتخابات، ایران اسلامی باشد از این رو ما باید با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

امام جمعه سربیشه به ویژگی‌های پیامبر(ص) پرداخت و گفت: مهمترین و بهترین نعمتی که خداوند به انسان‌ها ارزانی داشته است نعمت رسالت است و درس بزرگ پیامبر(ص) مقابله با هر گونه شرک، ظلم و بت‌پرستی بود.

محمدی متذکر شد: پایه اصلی و مهم ایمان، توحید است، اگر در دنیای امروز ظلمی می‌شود به خاطر این است که اساس توحید خوب پایه‌گذاری نشده است. 

انتهای پیام/69018/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول