اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

سیاه‌نمایی از بارزترین آفات عرصه انتخابات است

فرماندار شهرضا گفت: سیاه‌نمایی از بارزترین آفات عرصه انتخابات به شمار می‌رود و اصرار بر این امر نا‌پسند می‌تواند، زمینه دل‌سردی عموم مردم را به دنبال داشته باشد.

سیاه‌نمایی از بارزترین آفات عرصه انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مبارزه با جهالت، گمراهی و فساد در بین انسان‌ها به عنوان مهم‌ترین هدف بعثت پیامبر اکرم(ص) بوده و انقلاب اسلامی ایران این ارزش‌های الهی را در عصر حاضر احیا کرده است.

وی ادامه داد: مردم‌سالاری مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات بارزترین مصداق تحقق این موضوع مهم در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مختلف حاکی از رشد و تعالی پایه‌های نظام اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی کشور به سمت ثبات سیاسی حرکت کرده و این موضوع دشمنان نظام را به شدت خشمگین کرده است.

این مسئول اضافه کرد: پیشرفت‌های گسترده‌ای که طی سال‌های اخیر در کشور ایران محقق شده، حاکی از این اصل مهم بوده که سیاست‌های شوم دشمنان خللی در عزم راسخ مردم و مسئولان ایجاد نکرده است.

محمدی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق و تقوای سیاسی مهم‌ترین ملاک تحقق حماسه سیاسی است، تاکید کرد: در عرصه انتخابات نامزد‌ها باید با تحمل نظرات و دیدگاه‌های مخالف و پرهیز از هر گونه بی‌اخلاقی و فحاشی‌گری نسبت به تبیین اهداف و برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی اذعان داشت: سیاه‌نمایی از بارزترین آفات عرصه انتخابات به شمار می‌رود و اصرار بر این امر نا‌پسند می‌تواند، زمینه دل‌سردی عموم مردم را به دنبال داشته باشد.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه شورا‌های اسلامی شهر و روستا نقش مؤثری در رشد و تعالی جامعه دارند، متذکر شد: مدیریت شهری به مدت چهار سال در اختیار منتخبان مردم قرار می‌گیرد و با توجه به این موضوع باید با حساسیت بالایی نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کنیم.

انتهای پیام/63011/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول