اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

شرکت در انتخابات از آخرین وصایای امام خمینی (ره) بود

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شرکت در انتخابات از آخرین وصایای امام خمینی (ره) بود.

شرکت در انتخابات از آخرین وصایای امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه می‏فرماید که اجر و پاداش مجاهدی که در راه خدا به شهادت رسیده بیشتر از کسی نیست که قدرت بر گناه دارد اما گناه نمی‎کند.

وی با تبریک مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) افزود: مبعث پیامبر (ص) عالی‎ترین موهبتی است که خداوند به بندگانش ارزانی داشت تا آلودگی‌ها را از جان خود دور کنند و قسط و عدل در جوامع انسانی حاکم شود.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: بعثت پیامبر اکرم (ص)، بعثت خاتم‌الانبیا است و برهمین اساس نبوت ختم می‎شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد دین اسلام تصریح کرد: جهانی بودن، ابدی بودن و جامع و کامل بودن از مهمترین این ویژگی‌ها است.

احمدی به فلسفه وجودی امامت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم روز عید غدیرخم را روز اکمال دین نامیده و این به معنای این است که پذیرش امامت و ولایت به معنای پذیرش خاتمیت است.

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت الگوگیری از ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اسلام (ص) تأکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا با الگوگیری از این خصوصیات تقوا و پرهیزکاری را در خود تمرین کنیم.

احمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فضای انتخاباتی کشور تصریح کرد: تا این مرحله از انتخابات شاهد شکل‌گیری حماسه‌های بسیاری بودیم.

وی، رأی شورای نگهبان را حماسه بزرگی برشمرد و گفت: این در حالی است که تمکین کاندیداهای رد صلاحیت شده به رأی و نظر شورای نگهبان حماسه بزرگتری بود.

احمدی، انتخابات را مایه ناامیدی دشمن دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بی‌شک توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد برگزاری مناظره‌های تلویزیونی را مثبت و اثرگذار برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های تلویزیونی کاندیداها را به ریخت و پاش و صرف هزینه‌های هنگفت بی‌نیاز کرد.

احمدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات از آخرین وصایای امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: ملت ایران در 24 خرداد، حماسه 9 دی دیگری را رقم خواهد زد.

وی در پایان مناسبت‌های ولادت امام حسین (ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد (ع) که به ترتیب روز پاسدار، جانباز و آزاده نامگذاری شده است را گرامی داشت.

انتهای پیام/68004/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول