اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

حساسیت رسانه‌های غربی به انتخابات نشانه عظمت ملت ایران است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات از آزمون‌های مهم ملت در برابر چشم دشمنان است، گفت: بسیج تمام رسانه‌های استکباری در زمان انتخابات ایران تنها نشانه ترس دشمنان از عظمت ملت ایران است.

حساسیت رسانه‌های غربی به انتخابات نشانه عظمت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و با اشاره به ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) دیدگاه مردم زمانه را به راهی روشن کرد که انسان با پیمودن این راه به نور حقیقی می‌رسد.

وی افزود: نخستین مأموریت پیامبر اکرم (ص) پل زدن میان انسان و خدا، آشنایی با الله و رسیدن به خودباوری بوده و دومین هدف وی نیز تزکیه انسان‌ها با مهار شیطان نفس و تذهیب وجودی بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان با تبریک ایام شعبانیه و با اشاره به روز پاسدار تصریح کرد: تمام ما پاسدار اسلام هستیم و مکتب ما مکتبی است، که رهبر آن امام حسین (ع) فرمود «هیهات من‌الذلة» و ما نیز به الهام از سرور و مقتدایمان تا پای جان در راه دین ایستاد‌ه‌ایم.

این مسئول با اشاره به سالروز فرمان تاریخی امام (ره) بر تشکیل ستاد فرهنگی اضافه کرد: امام خمینی (ره) سیاست، فرهنگ، دین، ارتباط با خدا و روح خودباوری را در مردم ایران دمید و با تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی اجازه ایجاد خللی را در این انقلاب عظیم نداده است.

میردامادی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و کاندیدای اصلح تاکید کرد: کاندیداهای ریاست‌جمهوری در این مدت بیشتر به بیان برنامه‌های خود برای رفع بر مشکلات اقتصادی اشاره کردند که این رفتار‌ها صحیح و منطقی بوده، چرا که ملت ایران باید از آسایش کافی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: اما این مسئله نباید کاندیداها را از توجه به مسائل فرهنگی غافل کند، چرا که ملت ما در برابر سختی‌های اقتصادی مردانه ایستاده است، اما رشوه‌خواری و رباخواری برای آن قابل تحمل نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایشی از امام خمینی (ره) گفت: ایشان به جامعه روحانیت و مراجع وصیت کردند که از مسائل جامعه به ویژه انتخابات ریاست ‌جمهوری کنار نکشیده و بی‌تفاوت نباشند.

این مسئول ادامه داد: همچنین رهبر معظم  انقلاب  انتخابات را آبروی ملت ما و از شاخص‌های رشد کشور دانسته‌اند و با توجه به این موضوع تقاضای من این است که برای رضای خدا دشمنان را ناامید کنید.

میردامادی اضافه کرد: باید شخصی را انتخاب کنیم که برای حفظ ارزش‌های اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و رفع مسائل اخلاقی و فساد در کشور برنامه عملی داشته باشد.

وی ادامه داد: به گفته رهبر بهترین فرد برای ریاست‌جمهوری کشور شخصی است که درد مردم را بفهمد، با مردم صمیمی، از فساد دور و دنبال اشرافی‌گیری خود نباشد و در انتخابات با کرامت رفتار کند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات متذکر شد: به یقین حضور حداکثری مردم در انتخابات برای مستکبرانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی از بمب‌ هسته‌ای خطرناک‌‌تر و نابود کننده‌تر است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان بدانند که تحریم‌ها و فشارهای بی‌شمار آنها سبب سست شدن اراده مردم ایران نمی‌شود، اذعان داشت: امیدواریم ملت ایران با شرکت پرشور در انتخابات حماسه سیاسی خلق کنند تا قلب رهبر و امام زمان (عج) مسرور شود.

انتهای پیام/63008/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول