اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نمازی:

حضور در انتخابات حضور در جبهه سیاسی است / نامزدها بدانند ایران ویرانه نیست

نماینده ولی فقیه در کاشان شرکت در انتخابات را حضور در جبهه سیاسی نبرد با استکبار عنوان کرد.

حضور در انتخابات حضور در جبهه سیاسی است / نامزدها بدانند ایران ویرانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد حبیب بن موسی(ع) این شهرستان از دفاع مقدس، تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی به ترتیب به عنوان جنگ‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمن نام برد و اظهار داشت: روز 24 خردادماه یک عملیات بزرگ و جهاد سیاسی با استکبار است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه سیاسی نام بردند.

وی با تأکید بر لزوم باور این جبهه سیاسی از سوی آحاد ملت خاطرنشان کرد: هر رأی در روز 24 خرداد تیری است که به سمت جبهه اسرائیل و آمریکا رها می‌شود و هر کسی که با انگشت خود رأی نمی‌دهد مانند تک‌تیراندازی است که در خط مقدم و در پشت خاکریز به سمت دشمن تیر رها نمی‌کند.

امام جمعه کاشان با اشاره به احکام و فقه انتخابات، از رأی دادن به عنوان فریضه سیاسی عینی یاد و عنوان کرد: این امر واجب ذاتی است و با انجام دادن دیگران از کسی ساقط نمی‌شود و لذا تمام افراد باید با حضور در پای صندوق‌ها حماسه خلق کنند.

وی با انتقاد از برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ویرانه جلوه دادن ایران یادآور شد: برخی از نامزدها به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا ایران ویرانه‌ای است که همه مسائل آن به هم ریخته است، این امر به مصلحت کشور نیست چراکه گیرندگان دشمن این مطالب را دریافت می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیما و فواید و اثرات مثبت آن برای جامعه به ویژه نسل جوان ابراز داشت: در این مناظره‌ها برخی از نامزدها از تنش‌زدایی سخن می‌گویند در حالی که با هیچ کشوری در دنیا مسئله و تنشی نداشته‌ایم بلکه همیشه تنش‌ها یک طرفه بوده و دیگران با انقلاب اسلامی تنش داشته‌اند.

وی افزود: این نامزدها توجه داشته باشند چه بخواهند چه نخواهند کنگره آمریکا همیشه اعمال تحریم می‌کند، شما چگونه می‌خواهید تنش‌زدایی کنید. بنابراین باید در برابر تجاوزات و اقدامات آنها سکوت و یا اعلام موافقت کنید که در این صورت تنش‌زدایی یعنی دست دادن به آنها و اعتراف به اینکه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلی که سر داده شده اشتباه بوده است.

نمازی تأکید کرد: ملت ایران هرگز از مواضع روشن و اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از مواضع استراتژیک خود که برگرفته از قرآن و سنت و سیره اهل بیت (ع) است دست بر نمی‌دارد.

خطیب نماز جمعه کاشان در ادامه با اشاره به موفقیت‌های ارتش سوریه در آزادسازی شهر القصیره، گفت: این پیروزی تنها برای ملت سوریه نیست بلکه پیروزی تمام ملت‌های مسلمان و انقلابی و شکست جبهه استکبار است. 

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک شعبان‌، نمازگزاران را به غنیمت شمردن فرصت‌های ارزشمند این ماه این توصیه کرد.

انتهای پیام/2406/ج40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول