اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه:

شاخص اقتدار ملی شرکت در انتخابات است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخص اقتدار ملی را شرکت در انتخابات عنوان کرد.

شاخص اقتدار ملی شرکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رسول سنایی‌راد ظهر امروز در جمع مردم مشهد اردهال از توابع این شهرستان اظهار داشت: میزان حضور مردم و تعداد آرای کمیتی است که نشان می‌دهد ملت به چه میزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد دارند.

وی تأکید مقام عظمای ولایت بر مخفی بودن رأی ایشان برای برگزاری انتخاباتی کاملا آزاد و حضور همه سلیقه‌ها و جناح‌های سیاسی در بین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری را دو تدبیر مقام معظم رهبری برای رقم خوردن حماسه سیاسی انتخابات پیش‌رو عنوان کرد.

معاون سیاسی سپاه انتخابات در ایران را غیرقابل پیش‌بینی خواند و خاطرنشان کرد: این گونه نیست که نتیجه انتخابات از قبل مشخص باشد، بلکه رأی‌گیری در ایران در فضایی آزاد برگزار می‌شود و آنچه مردم رأی می‌دهند خوانده و اعمال می‌شود.

به گفته وی رأی آوردن اصلاح‌طلبان در زمانی که جناح راست حاکم بود و بالعکس انتخاب دولت احمدی‌نژاد در شرایطی که اصلاح‌طلبان مسئول اجرایی انتخابات بودند، نشانه سلامت انتخابات کشور است.

وی از میزان حضور مردم و انتخاب اصلح به عنوان دو رکن انتخابات نام برد و تأکید کرد: گرچه کسانی که به تأیید شورای نگهبان رسیده‌اند از حداقل‌ها برخوردار بوده‌اند، اما باید با تحقیق، بررسی و مشورت فرد اصلح را انتخاب کرد.

سنایی‌راد با اشاره به فرمایشات مختلف مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات، پرهیز از حاشیه سازی، توجه به حل مشکلات اقتصادی ملت، پایبندی به ارزش‌ها و راه امام راحل، اجتناب از تجمل‌گرایی، مردم‌داری، توانمند بودن و قانون‌گرایی را از جمله ویژگی‌ها و شرایط نامزد اصلح برشمرد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند ایران به عنوان الگوی شیعی است که با تولید عزت موجب مقاومت در دنیای اسلام می‌شود، لذا سعی دارد با ترویج الگوهای وهابی سلفی و اخوانی و سکولار در برابر این تفکر شیعی بایستد.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به فتنه 88 و جذب حداکثری و دفع حداقلی در این فتنه یادآور شد: در جریان این فتنه برخی از نظام خارج شدند و حداقلی که خود بی‌وفایی کردند دفع شدند اما اصلاح‌طلبانی که به نظام علاقه داشتند و در دل آن تعریف شدند، امروز می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از فتح القصیر به عنوان فتح خرمشهر نام برد و بیان داشت: دشمن به دنبال آن بود که آنچه در سوریه کلید می‌زند به داخل ایران بکشاند، اما تیرشان به سنگ خورد، هر چند نیتشان همچنان باقی است که اگر بتوانند این مسیر را ادامه دهند، اما دیده‌بان بیدار انقلاب این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول