اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

رفسنجان آمادگی برگزاری انتخابات باشکوه را دارد

فرماندار رفسنجان گفت: وضعیت خوبی برای برگزاری انتخابات باشکوه در رفسنجان از جمله امنیت شهرستان توسط شورای تامین شهرستان با تمام قوا آماده شده است.

رفسنجان آمادگی برگزاری انتخابات باشکوه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: سه خصلت منافق سخن دروغ، تخلف در وعده و خیانت در امانت است که اگر کاندیداها این موارد را به کار نگیرند، حقیقتا حماسه سیاسی خلق می‌شود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: امسال برای حماسه‌سازی سیاسی دو اصل رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها و حضور گسترده مردم با شور و نشاط در پای صندوق‌های رأی نیاز است.

وی تصریح کرد: حماسه‌های زیادی در راستای تحقق اهداف دینی و مردمی مانند 15 خرداد سال 42 در ایران اتفاق افتاده که بهترین الگو برای ترقی، کمال و استقلال است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه هر حماسه‌ای آفاتی دارد، بیان داشت: خلق حماسه 88 آفت آن بعد از انتخابات بود و انتخابات در پیش رو نیز دشمنان با تمام قوا و نیرو خواستند، قبل از انتخابات فتنه‌ای را راه‌اندازی کنند که با درایت و هوشیاری رهبری فقیه این کار به انجام نرسید.

این مسئول ادامه داد: وضعیت خوبی برای برگزاری انتخابات باشکوه در رفسنجان از جمله امنیت شهرستان توسط شورای تامین شهرستان با تمام قوا آماده شده است.

فرماندار رفسنجان خطاب به نمازگزاران عنوان کرد: به شایعات دشمنان و مزدوران داخل و خارج از کشور توجهی نکنید و آگاه باشید که جو آرام است و اگر دشمنان سعی دارند، اذهان شما را با گفتن اینکه در انتخابات تخلف انجام می‌شود، مخدوش کنند گوش فرا ندهید.

پورمحمدی متذکر شد: برای حماسه‌سازی سیاسی، آگاه‌سازی و اهمیت شرکت در انتخابات مهم است و این جز با اجرای قانون‌مداری در جامعه محقق نمی‌شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: هر رأی شما برای هر کاندیدا رأی برای نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/80016/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول