اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

تبعیت از بیانات رهبری در انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مردم باید در زمینه انتخاب فرد اصلح از بیانات و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تبعیت کرده و اصلح‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود انتخاب کنند.

تبعیت از بیانات رهبری در انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از جمله بحث‌های مهم سیاسی پیش رو بوده که مردم با هوشیاری در انتخاب فرد اصلح و حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی به یاد ماندنی را خلق خواهند کرد. 

نیساری اعلام کرد: امام فرمودند: «انتخابات مظهر حماسه سیاسی است» و مردم ایران باید با حضور گسترده خود در انتخابات محور مقاومت و انقلاب اسلامی که باید تمدن‌ساز انقلاب‌ها باشد تحقق بخشند و با انتخاب فرد اصلح این حماسه سیاسی را به تعبیر حضرت آقا محقق سازند.

وی ادامه داد: مردم باید در زمینه انتخاب فرد اصلح از بیانات و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری تبعیت کرده و اصلح‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود انتخاب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ابراز داشت: علما و بزرگان به عنوان مرزبانان عقیده، اعتقاد و دین‌داری در مکتب ما مطرح شده و همواره این مسئله را بر عهده داشتند.

این مسئول افزود: هر جا که عالم، مصلح به علوم اسلامی،فرهنگ، فقه و آداب اهل بیت باشد همواره میدان برای افراد ملحد مهیا نبوده است.

نیساری اذعان داشت: امروز وظیفه ما این است که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای از آرمان‌های امام و بیانات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی سهیم بوده و در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/61009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول