اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوشتر:

شرکت پرشور در انتخابات هدف همه کاندیداها باشد

امام جمعه موقت شوشتر گفت: شرکت پرشور در انتخابات آتی در روز 24 خرداد ماه باید هدف اصلی و نهایی همه کاندیداها در دوران تبلیغات باشد.

شرکت پرشور در انتخابات هدف همه کاندیداها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام الیاس داووی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار کرد: شرکت در انتخابات واجبی است که نباید ترک شود و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به شرایط کنونی ایران در جامعه جهانی و بین‌المللی گفت: در شرایط کنونی ایران در وضعیت بسیار خوبی است و باید کوشید تا برای ارتقای جایگاه کنونی ایران قدم‌هایی اساسی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در وضعیت متعالی قرار دارد، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در وضعیت برتر سیاسی در جامعه جهانی و منطقه قرار دارد و باید کوشید تا با حضوری گسترده در انتخابات در راستای بهبود شرایط موجود گام برداریم.

*روز پاسدار گرامی داشته شود

امام جمعه موقت شوشتر اظهار کرد: میلاد امام حسین(ع) در هفته آینده به نام روز پاسدار نامگذاری شده است و باید دانست که این نامگذاری به دلیل جایگاه امام حسین(ع) و اقدامات ایشان در واقعه کربلا انجام شده است.

داوودی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به حق نقش پاسدار و نگهبان اسلام را ایفا کرده است، گفت: هر کس که از اسلام و ولایت حفاظت کند پاسدار است و باید به جایگاهش احترام گذاشت.

وی با تجلیل از جایگاه جانبازان سرفراز ایران اسلامی افزود: باید تلاش کنیم تا جایگاه جانبازان در جامعه ارتقا یابد و به این دلیل باید در این راستا فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول