اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب همدیگر بپرهیزند

امام جمعه موقت سنندج خوستار رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی توسط نامزدها شد و بر همدلی و انسجام مردمی برای خلق حماسه‌ای بزرگ در این عرصه تأکید کرد.

نامزدهای انتخاباتی از تخریب همدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید مبعث و معراج رسول خاتم(ص) به همه مسلمانان جهان، اظهار داشت: شخصیت والای حضرت محمد مصطفی(ص) و آموزه‌های متقن اسلامی بزرگ‌‌ترین الگوی تعالی بخش برای بشریت در همه اعصار است.

وی افزود: اسلام مهم‌ترین و متقن‌ترین قانون را برای تعالی و عزت بشریت ارائه کرده و در طول هزار و 400 سال از نزول قرآن شاهد پویایی و نفوذ همیشگی و روبه گسترش این آموزه‌های الهی در جهان هستیم.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بدون شک هیچ مکتب و آیینی در برابر اسلام توان مقاومت نداشته و چاره‌ای جز تسلیم ندارد لذا تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های کشورهای غربی علیه اسلام و مسلمانان راه به جایی نخواهد برد و آنان چاره‌ای جز تسلیم در برابر اسلام ندارند.

راستی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) زنده کننده آموزه‌های اسلامی و رهبری عالم و فرزانه بودند که با رهنمودهای خویش حکومتی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی را برای ملت مسلمان ایران پایه‌گذاری کردند.

وی عنوان کرد: بدون شک تداوم راه و آرمان‌های والای امام خمینی(ره) تداوم عزت و سربلندی مردم ایران در عرصه‌های مختلف را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مبحث انتخابات و ضرورت حضور گسترده مردم در این عرصه اشاره کرد و متذکر شد: باید همه ما بدانیم که کشورهای غربی رقیب و دشمن ما بوده و در عرصه انتخابات اگر هم رقابتی بین نامزدهای انتخاباتی است این امر نباید به دشمنی و تخریب تبدیل شود.

راستی اذعان داشت: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند و به جای تخریب دیگران به فکر ارائه برنامه‌ها و راهکارهای عملی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم باشند.

انتهای پیام/79006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول