اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شوشتر خبر داد

آغاز فعالیت‌های تابستانه هیئت فوتبال شوشتر

رئیس هیئت فوتبال شوشتر از آغاز فعالیت‌های تابستانه هیئت فوتبال شوشتر برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان خبر داد.

آغاز فعالیت‌های تابستانه هیئت فوتبال شوشتر

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: امسال درصدد هستیم در برنامه‌ریزی اوقات فراغت با ایجاد فضای مناسب و اجرای برنامه‌های متنوع علاقمندان بیشتری را در عرصه فوتبال وارد کنیم.

وی افزود: همه ساله برنامه‌های اوقات فراغت هیئت فوتبال شوشتر برای گروه‌های سنی زیر 10 سال و رده‌های سنی بزرگسالان برگزار می‌شد که با توجه به تفاوت سنی متقاضیان در تلاشیم که با اجرای برنامه‌هایی متناسب با هر یک از این گروه‌ها نسبت به سال گذشته جذب بیشتر را در دستور کار داشته باشیم.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای تیم‌های فوتبال و فوتسال شوشتر، استفاده از تجربیات اعضای این تیم‌ها می‌تواند در ارتقای سطح آموزشی کلاس‌های اوقات فراغت موثر باشد.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر در ادامه گفت: استفاده از نیروی باتجربه از یک سو و برنامه‌ریزی‌های دقیق و متنوع از سوی دیگر در کنار همکاری و همراهی مسئولان و باشگاه‌های این شهرستان می‌تواند اوقات فراغت پربارتر و با سطح علمی بالاتری را برای علاقمندان به ورزش شهرستان رقم بزند.

وی در ادامه گفت: از جمله برنامه‌هایی که برای ایجاد تنوع بیشتر و جذب بیشتر علاقمندان به فوتبال در نظر گرفته شده برگزاری مسابقات در این رشته است که برنامه زمان‌بندی این مسابقات به زودی اعلام خواهد شد.

نبی‌زاده اضافه کرد: برگزاری مسابقات در رشته‌های فوتبال و فوتسال در صورتی می‌تواند در پیشبرد اهداف هیئت فوتبال شوشتر تأثیر مثبتی داشته باشند که باشگاه‌ها همکاری لازم را در این رابطه با آنها انجام دهند.

وی در رابطه با آغاز برنامه‌های اوقات فراغت در شوشتر اظهار کرد: تبلیغات به صورت پخش آگهی از چند روز پیش در این شهرستان آغاز شده که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تلاشیم تا 15 روز آینده کلاس‌ها را برگزار کنیم.

این مقام مسئول افزود: از پیگیری‌های انجام شده در رابطه با استفاده از همه امکانات این شهرستان برای برگزاری بهتر کلاس‌های اوقات فراغت تابستان امسال می‌توان به واگذاری زمین‌های چمن شماره یک و دو اشاره کرد که در حال حاضر مورد استفاده مدارس فوتبال در شوشتر قرار گرفته‌اند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم مسئولان بیش از پیش هیئت فوتبال شوشتر را مورد حمایت قرار دهند تا بتوانیم در کنار هم با ایجاد فضای مناسب و اوقات فراغت پربارتر فرزندان، این شهرستان را از گزند آفات اجتماعی موجود دور نگه داریم.

انتهای پیام/72006/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول