اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف کوهبنان:

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کوهبنان اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستانی در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه کوهبنان اجرا می‌شود.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کوهبنان اجرا می‌شود

رضا مطیع‌دولت در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی ضریح و حرم مطهر امامزاده سلیمان‌شاه کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستانی به همت اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان در بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی و برگزاری مسابقات قرآن، احکام و ... ویژه طرح اوقات فراغت خبر داد و بیان داشت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان هیئت امنای بقاع متبرکه و شورای فرهنگی این اماکن مذهبی طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان کوهبنانی در شهرستان به‌زودی اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان عنوان کرد: در راستای جهت‌دهی و ارتقای سطح معرفتی و همچنین افزایش بینش معارفی برنامه‌هایی متناسب با روحیه جوانان در ابعاد علمی، مذهبی، اجتماعی، هنری و فرهنگی برنامه‌ریزی شده تا این قشر جامعه با گذراندن اوقات فراغت روحیه‌ای مضاعف در محیط‌های معنوی بقاع متبرکه کسب کنند.

مطیع‌دولت ابراز داشت: به منظور لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی مبدل شود» سازمان اوقاف مصمم به اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شده است.

وی افزود: این طرح شامل برنامه‌های حفظ، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های مهدویت و معارف اسلامی، پاسخگویی به شبهات دینی و احکام، برنامه‌های ورزشی، تفریحی و اردوهای زیارتی یک روزه در جوار چهار امامزاده واجب‌التعظیم شهرستان امامزادگان بی‌بی عصمت، سلیمان‌شاه، بی‌بی خاتون دهستان جور و زید‌بن‌علی دهستان خرمدشت اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: دختران و پسران هفت تا 18 سال در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان می‌توانند در کلاس‌های این طرح شرکت کنند.

مطیع‌دولت زمان ثبت‌نام در این طرح معنوی را تا پایان خرداد ماه جاری در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان و دفاتر هیئت امنای بقاع متبرکه اعلام کرد و بیان داشت: آغاز کلاس‌های این دوره در هفته اول تیر ماه است و تا هفته اول شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/80012/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول