اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد اوقات فراغت کردستان عنوان شد

برپایی 115 پایگاه تابستانی در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه ستاد اوقات فراغت استان از برپایی 115 پایگاه تابستانی در سطح استان خبر داد.

برپایی 115 پایگاه تابستانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت کردستان که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت را زمینه‌ساز رشد و پویایی جوانان دانست و گفت: استفاده از فرصت اوقات فراغت برای توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت‌ها و همچنین آشنایی جوانان و نوجوانان با آداب و مهارت‌های زندگی از جمله اهداف برپایی برگزاری فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان است.

وی، تدارک سنگرهای ویژه فرهنگی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم و گسترش و تقویت زمینه مشارکت جوانان در امور فرهنگی ـ اجتماعی، روحیه کار گروهی، قانون‌گرایی و انضباط اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در استان خواند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از هشتم تیرماه تا 10 شهریورماه امسال در سطح مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی و پارک‌ها کلاس‌های تابستانی برای جوانان و نوجوانان استان راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت در قالب بوستان‌های تخصصی و هسته‌های فرهنگی جوان برپا می‌شود که بوستان‌های تخصصی شامل بوستان‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های آموزشی احکام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: بوستان‌های تخصصی ویژه نوجوانان نه تا 15 سال و هسته‌های فرهنگی جوان ویژه جوانان 15 تا 25 سال است.

صفی‌یاری عنوان کرد: امسال در سطح استان 100 بوستان و 15 هسته فرهنگی جوان برپا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان امسال اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خود می‌داند و با الهام گرفتن از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه‌های گسترده جذاب و هدفمند می‌پردازد.

در ادامه این جلسه، اعضا نظرات خود را برای برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های تابستانی در استان اعلام کردند.

انتهای پیام/79007/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول