اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

رفع مشکلات جوانان قزوینی با ارائه ایده‌های برترین‌های این قشر

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به زودی اتاق فکر برای رفع مشکلات جوانان در این استان تشکیل می‌شود که جوانان پیشنهادهای خود را برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی به مسئولان بیان می‌کنند.

رفع مشکلات جوانان قزوینی با ارائه ایده‌های برترین‌های این قشر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید خورشیدی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن اجتماعات باقرالعلوم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: به زودی اتاق فکر جوانان برتر قزوینی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و مشکلات جوانان در استان قزوین تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره برتر جوانان در این استان به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره از جوانان نمونه قزوینی در عرصه‌های مختلف از جمله هنر، موسیقی، قرآنی، اعتقادی، کارآفرینی، فیلم‌ساز، هنرهای نمایشی، رسانه، طلبه، مخترع، ورزشکار و مربی تجلیل می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: این جوانان برتر قزوینی با تعدادی از نخبگان جوان که از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شود اتاق فکر تشکیل می‌دهند.

خورشیدی ابراز داشت: جوانان برتر قزوینی در اتاق فکر جلساتی با مسئولان ارشد استانی از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: این جوانان ایده‌ها و پیشنهادهای خودشان را برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوانان به این مسئولان بیان می‌کنند تا آنان را در رفع این مشکلات کمک کنند.

انتهای پیام/77009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول