اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:

حضور فعال سپاه در نمایشگاه حماسه ری از خرداد 42 تا 92/میزبانی از 150 هزار زائر امام (ره)

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: معاونت فرهنگی سپاه جضرت سیدالشهداء (ع) و ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) فعالانه در نمایشگاه حماسه ری از خرداد 42 تا 92 حضور دارند.

حضور فعال سپاه در نمایشگاه حماسه ری از خرداد 42 تا 92/میزبانی از 150 هزار زائر امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری در نشست خبری پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد و بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال همه ما را قدردان امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی بداند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اقدامات سپاه در راستای برگزاری باشکوه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) همچون سال‌های گذشته ماموریت‌های خاصی را در این ارتباط برعهده دارد و امید است بتوانیم این کار ارزشمند را به نحو احسن انجام دهیم.

وی از میزبانی 150 هزار زائر امام خمینی (ره) توسط شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: بیش از 150 هزار زائر امام خمینی (ره) که از 11 استان برای شرکت در این مراسم به تهران سفر کرده‌اند میهمان شهرستان‌های استان تهران به ویژه شهرستان‌هایی که در نزدیک حرم امام (ره) قرار دارند، می‌شوند.

نصیری در ارتباط با استان‌هایی که میهمان شهرستان‌های استان تهران هستند، عنوان کرد: استان‌های خراسان جنوبی، ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی و ... 11 استانی هستند که در ایام ارتحال امام (ره) میهمان شهرستان‌های استان تهران هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ارتباط با اسکان زائران امام (ره) خاطر نشان کرد: شهرستان‌های ری، ورامین، پیشوا، پاکدشت، قرچک، شهریار، قدس، بهارستان و شهرهای باقرشهر، کهریزک و ... توفیق میزبانی از زائران را دارند.

وی در ادامه کمیته استقبال، پشتیبانی و ... را از جمله کمیته‌های ستاد ارتحال سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برشمرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اسکان، پذیرایی و ... از جمله اقدامات این ستاد است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان در ارتباط با نمایشگاه حماسه ری از خرداد 42 تا 92 تصریح کرد: معاونت فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) در نمایشگاه شهرستان ری که در ایام ارتحال امام خمینی (ره) در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود، حضور فعالانه‌ای دارند.

انتهای پیام/2462/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول