اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

حرکت دستجات عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام در زنجان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حرکت دستجات عزاداری در استان برگزار می‌شود.

حرکت دستجات عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام در زنجان برگزار می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای برگزاری مراسم 14 و 15 خردادماه پنج کمیته در ستاد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد شامل کمیته‌های مراسم، اعزام، امنیت، فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و پشتیبانی است، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های 14 و 15 خرداد‌ماه در زنجان انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حرکت هیئت‌های مذهبی به صورت یک دسته عزاداری در روز 14 خردادماه خبر داد و افزود: این مراسم رأس ساعت 10 صبح از مقابل حسینیه اعظم زنجان به طرف امامزاده سید ابراهیم برگزار می‌شود.

وی سخنران مراسم ارتحال امام خمینی را قائم‌مقام امور اجتماعی وزیر کشور اعلام کرد و گفت: روز 15 خردادماه نیز برنامه بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد با سخنرانی امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

حسینی با یادآوری اینکه مداحان ملی نیز از تهران برای این مراسم‌ها دعوت شده‌اند، گفت: مراسم احسان حلیم نیز در شب 15 خردادماه در زنجان اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت فضاسازی صدا و سیما برای این آیین‌ها در استان خاطر‌نشان کرد: حماسه 14 و 15 خردادماه یک حماسه دینی و سیاسی بوده و می‌تواند در برگیرنده حماسه 24 خرداد‌ماه باشد.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی برای حضور گسترده مردم در این مراسم تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور حداکثری در این برنامه فراهم شود.

حسینی بر ضرورت برگزاری برنامه‌های مختلف در روزهای 14 و 15 خردادماه تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 خرداد اهمیت و جایگاه بسزایی در تاریخ نظام و انقلاب جمهوری اسلامی دارد، اضافه کرد: تبیین افکار بلند امام خمینی (ره) نقش مهمی در آشنایی بیشتر جوانان با اندیشه‌های امام راحل دارد.

وی افزود: باید با اجرای برنامه‌های مختلف برای تبیین این اندیشه‌ها بکوشیم.

حسینی با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت یکی از اقدامات مطلوب در راستای آشنا شدن جامعه به ویژه نسل جوان با اندیشه‌های امام است، اضافه کرد: امید است بتوانیم امسال نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی مراسم بزرگداشت مطلوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری این مراسم در استان انجام شده است،‌ تصریح کرد: در جریان مراسم گرامیداشت به هیچ جریان سیاسی اجازه تبلیغات انتخاباتی نمی‌دهیم.

انتهای پیام/73003/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول