اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 145 هیئت مذهبی دشتستان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 145 هیئت مذهبی این شهرستان برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

مشارکت 145 هیئت مذهبی دشتستان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ اسلامی و الهام‌بخش خیزش مردمی در کشورهای اسلامی است.

وی افزود: اندیشه و افکار اسلامی حضرت امام نقطه عطف در جهان اسلام به‌شمار می‌آید، چرا که اندیشه‌های آن بزرگوار تحولات بنیادی و عظیمی را در جهان اسلام به وجود آورد.

محمودی‌نیا ادامه داد: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا ریشـه در بینش اعتقادى و تربیت و محیط خانوادگى و شرایط سیاسى و اجتماعى طول دوران زندگى حضرت امام خمینی(ره) داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: حضرت امام راحل در روشن ساختن اهداف واقعى رژیـم شاه و گوشزد کردن رسالت خطیر علما و حوزه‌هاى علمیه در این شرایط بسیار مؤثر و کارساز بود.

این مسئول از مشارکت 170 مسجد این شهرستان در برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

محمودی‌نیا گفت: امام خمینی(ره) در جنبه‌های اخلاقی در کمال تواضع و خضوع حرکت می‌کردند، کسانی‌ که در مجالس عمومی با امام(ره) نشست و برخاست و مصاحبت داشتند، در طول بیست سال مشاهده نشد که امام راحل در مجلسی از رفقا جلوتر حرکت کنند و همیشه دیگران را بر خود مقدم می‌داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: تعداد 170 مسجد این شهرستان در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مشارکت کرده و به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات گفتمان دینی، برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی، توزیع و اهداء بروشورهای مناسبتی از اهم برنامه‌های مساجد در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 145 هیئت مذهبی این شهرستان برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

محمودی‌نیا اذعان داشت: تعداد 145 هیئت مذهبی این شهرستان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی خود را آماده برپائی مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان متذکر شد: برگزاری مراسم عزاداری خیابانی، اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل(ره)، برپایی جلسات گفتمان دینی و سخنرانی در تبیین شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، برپایی ایستگاه صلواتی از اهم برنامه‌های هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول