اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خبر داد

ثبت‏نام 6200 سمنانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان از ثبت‏نام شش هزار و 200 نفر از مردم استان سمنان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر ایشان خبر داد.

ثبت‏نام 6200 سمنانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

علیرضا خلخالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: تاکنون بیش از شش هزار و 200 نفر از مردم استان سمنان برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) ثبت‌نام کرده‏اند.

وی با تأکید بر اینکه باید امکانات مورد نیاز برای اعزام همه این تعداد شهروندان استان سمنان که خواستار حضور در مرقد مقتدای بزرگشان هستند، فراهم شود، گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد چهار روز تعطیلی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) هستیم، کار برای فراهم‏سازی امکانات حمل و نقل زائران تا حدودی مشکل شده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان افزود: تصمیم مدیران استان سمنان بر این است تا تعدادی از زائران مرقد امام به وسیله شبکه حمل و نقل ریلی جابه‏جا شده و بخش اعظم دیگر به وسیله ناوگان جاده‏ای به مرقد امام راحل اعزام شوند.

خلخالی عنوان کرد: شمار زیادی از اتوبوس‏ها در این روزها درگیر مسافرت‏های عادی مردم است اما تمام سعی و تلاش مجموعه مدیران استان سمنان این است که همه افرادی که ثبت‌نام کرده‏اند، بتوانند در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک رام قطار با 30 واگن برای اعزام زائران استان سمنان به تهران تأمین شده است، ظرفیت این قطار را حدود یک‌هزار و 200 نفر عنوان کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سمنان تجلیل از جایگاه امام راحل و مقام و منزلت ایشان را وظیفه آحاد جامعه خواند و گفت: باید با برنامه‏ریزی دقیق، فرهنگ و سیره امام خمینی (ره) را به نسل جوان و دنیا بیش از گذشته نشان دهیم.

وی همچنین با گرامیداشت حماسه 15 خرداد، این روز را زمان آغاز انقلاب ملت ایران توصیف کرد و ادامه داد: امسال شاهد پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد هستیم و از این رو باید برنامه‏ریزی مناسبی برای پاسداشت مقام شهدای 15 خرداد در استان سمنان انجام شود.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول