اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در بیانیه‌ای اعلام کرد

برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام راحل در تمام شهرستان‌های ایلام

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آیین سالگرد ارتحال امام راحل روز سه شنبه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام راحل در تمام شهرستان‌های ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای شگرف در تاریخ معاصر است که با عنایت خاص خدای تعالی و به دست حماسه آفرین بی‌بدیل قرن و بت شکن زمانه، امام خمینی (ره) حادث شد و اکنون به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و در حافظه تاریخی ملت مؤمن و مبارز ایران برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر آن مرد تاریخ ساز عجین گشته و پیوندی ناگسستنی دارد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: 14 خرداد روز عروج ملکوتی آن پیر سفر کرده است و حدیث ماندگار عشق ملتی است به امام خود، که بزرگ پرچمدار عدالت و حقیقت در قرون اخیر بود، همان پرچمی که امروز در دست جوانان مسلمان منطقه، به تبرک و تبعیت دست به دست می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با عرض تسلیت و تعزیت این ایام از امت مسلمان، ولایت محور و غیور استان ایلام دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، انقلابی و متعهدانه خود در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان‌های بلند آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی تجدید میثاق کرده و بار دیگر حول محور ولایت فقیه وحدت و همدلی و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

آیین سالگرد ارتحال امام راحل روز سه شنبه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود.

این آیین در مرکز استان ایلام با حضور آیت‌الله محمد حسن اختری نماینده مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و مداحی حاج محمدعلی قربانی ساعت 11 صبح در مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2246/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول