اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد

اعزام 7500 زائر زنجانی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 7 هزار و 500 زنجانی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، گفت: این زائران در قالب 170 اتوبوس اعزام می‌شوند.

اعزام 7500 زائر زنجانی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا حسینی ظهر امروز در نشست خبری ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، هدف از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های ایشان دانست و اظهار داشت: تبیین اندیشه استکبار ستیزی، مردم محوری و عدالت طلبی امام راحل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان از دیگر اهداف شرکت در این مراسم است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: مقابله با ترفندهای دشمنان، عوامل و عناصر مرتبط با آن درباره استحاله اندیشه‌ها و خط امام راحل، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی خویش از دیگر اهداف حضور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ستاد ارتحال امام راحل به عهده استانداران است، گفت: در این راستا شش کمیته اصلی وجود دارد.

حسینی ادامه داد: مسئولیت یکی از کمیته‌های مربوط به اعزام زائران بر عهده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 500 نفر از عاشقان و دلدادگان به امام راحل از استان زنجان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند، گفت: این تعداد در قالب 170 اتوبوس اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت 160 واحد اتوبوس تکمیل شده است، افزود: 10 واحد اتوبوس نیز برای احتیاط به شهرستان‌ها واگذار شده است.

وی به استقبال باشکوه مردم در شرکت از مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: عده‌ای از مردم با هماهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) به صورت انفرادی و با وسیله نقلیه شخصی به مرقد آن بزرگوار اعزام می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه همه اقدامات پشتیبانی برای اعزام مردم به مرقد امام راحل انجام شده است، تصریح کرد: تمامی خواسته‌ها و نیازهای شهرستان‌ها‌ برآورده شده و هیچ مشکلی برای اعزام زائران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقلام تغذیه زائران به شهرستان‌ها تحویل داده شده است، گفت: از فردا صبح وسایل نقلیه مربوط به اعزام زائران نیز در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این مراسم 14 اکیپ زائران را پشتیبانی می‌کنند، گفت: پشتیبانی این تعداد اکیپ شامل آمبولانس، امدادگر، پزشک امدادگر و ... توسط مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محل اسقرار مردم استان زنجان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) در پارکینگ شماره 8 خواهد بود، گفت: همه زائران در طول سفر در روزهای 13 و 14 خرداد ماه زیر پوشش بیمه غرامت خواهند بود.

حسینی با بیان اینکه محل تجمع کاروان‌های شهرستان‌های زنجان، ایجرود و ماهنشان فردا شب راس ساعت 22 در عوارضی زنجان ـ قزوین است، تصریح کرد: همچنین کاروان‌های شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره همزمان ساعت 23 به مرقد امام راحل حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های رسمی مربوط به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) راس ساعت 9 صبح روز 14 خرداد ماه سال جاری در مرقد ایشان آغاز می‌شود، گفت: کاروان‌های استان زنجان تا اذان صبح به پارکینگ محل استقرار استان زنجان می‌رسند.

انتهای پیام/73008/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول