اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهریار خبر داد

اعزام کاروان‌های عاشقان ولایت به مراسم سالروز رحلت امام خمینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار گفت: مردم سوگوار این شهرستان برای شرکت در مراسم 14 و 15 خرداد در قالب کاروان‌های عاشقان ولایت 14 خرداد به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

اعزام کاروان‌های عاشقان ولایت به مراسم سالروز رحلت امام خمینی

داوود شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: هر ساله برای برگزاری مراسم رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ‌د‌ها هزار نفر از عاشقان ولایت از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی در مراسم سوگواری 14  و 15 خرداد حرم مطهر امام (ره) حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: در این میان مردم شهرستان شهریار نیز به صورت انفرادی و جمعی در این مراسم حضوری گسترده داشته و در ادوار گذشته هزاران نفر از مردم این شهرستان در مراسم مرقد مطهر حضور داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار افزود: با توجه به در پیش بودن پنجاهمین سالگرد قیام خونین ملت ایران در روز 15 خرداد و همچنین سالروز عروج ملکوتی امام شهدا، دو وظیفه سنگین بر عهده مردم و مسئولان شهرستان شهریار قرار گرفته است.

وی افزود: امسال در اکثر مساجد و کانون‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان شهریار اقدام به ثبت نام از آن گروه افرادی کرده‌ایم که می‌خواهند در قالب کاروانی در مراسم حضور یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار اظهار داشت: صبح روز 14 خرداد از مصلای بزرگ شهریار و تعدادی از مساجد و کانون‌های فرهنگی از پیش اعلام شده کاروان‌های عزاداری در قالب کاروان‌های عاشقان ولایت از شهریار به سمت حرم مطهر حرکت خواهند کرد.

شمس افزود: این کاروان‌ها به غیر از خانواده‌ها و افرادی است که به صورت مستقل در مراسم فوق شرکت می‌کنند.

*اعلام ویژه‌برنامه‌های 14 و 15 خرداد در شهریار 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام ویژه برنامه‌های مربوط به 14 و 15 خرداد در این شهرستان پرداخت و گفت: بزرگترین برنامه مربوط به روز 13 خرداد است که مراسم عزاداری در مصلای نماز جمعه شهریار و از ساعت یازده صبح برگزار می‌شود.

شمس افزود: با توجه به اینکه برنامه مرکزی این دو روز در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و نمی‌خواهیم تداخلی با آن داشته باشیم، برنامه‌ریزی‌ها به صورتی است که مردم بتوانند در آنها شرکت داشته باشند، به همین دلیل برنامه محوری را روز 13 خرداد برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین برنامه عزاداری دیگر مربوط به شامگاه 14 خرداد و پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه اندیشه است.

شمس در پایان اعلام کرد: امسال در اکثر مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد مراسم سوگواری و همچنین سخنرانی با محوریت امام شناسی در شهریار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول