اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

نسل جوان باید آرمان‌های امام خمینی (ره) را عملیاتی کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان وظیفه نسل جوان را پاسداری از انقلاب دانست و گفت: نسل جوان باید آرمان‌های امام خمینی (ره) را عملیاتی کنند.

نسل جوان باید آرمان‌های امام خمینی (ره) را عملیاتی کنند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در طول دوران انقلاب اسلامی ایران رهبری کشورمان را بر عهده داشتند، اظهار کرد: امام راحل در ابتدای انقلاب توطئه‌های دشمنان به ویژه تجاوز رژیم صدام را با تدابیر خود خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی جامع داشتند، گفت: ایشان توانستند در قرن بیستم یک انقلاب طوفنده علیه نظام سلطه به پا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با هدایت مردم دولت غلط پهلوی را از بین بردند، گفت: با این اقدام مردم حول محور اسلام تجمع کردند.

وی با اشاره به اینکه از 34 سال گذشته تا به امروز یک انقلاب روحی در مردم ایجاد شده است، تصریح کرد: با انقلاب اسلامی ریشه طاغوت کنده شد و جای آن را مردم سالاری دینی گرفت.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فکری و نظری داشتند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد همه دنیا با شخصیت امام راحل آشنا شوند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در رهبری دارای شخصیتی کم نظیر و بی‌نظیر بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امام راحل مردم را به سمت حیات طیبه قرآن راهنمایی کردند، تصریح کرد: با این راهنمایی حیات زندگانی قرآن در مقابل چشمان دنیا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان هوشیار هستند، افزود: در دوران انقلاب اسلامی نسل گذشته نیز با هوشیاری و رهبری امام راحل کشورمان را از چنگال ظالمان نجات دادند.

حجت‌الاسلام معبودی وظیفه نسل جوان را پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز نسل جوان باید آرمان‌های امام خمینی (ره) را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: امروز نسل جوان نباید اجازه دهد تا دشمنان همچون گذشته سلطه شیطانی خود را بر کشورمان حاکم کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نظام سلطه از انقلاب اسلامی به شدت ضربه دیده است، گفت: بر این اساس دشمنان به دنبال انتقام هستند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام نظام سلطه علیه ایران ایجاد جنگ نرم است و با برپایی این جنگ به دنبال این است که اعتقادات و دارایی‌های کشورمان را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام معبودی نسل جوان را به عنوان بازوی فعال جامعه دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال از کار انداختن این بازوی فعال هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران اهداف و راهبردهای دشمنان را می‌شناسند و علیه آنان مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/73008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول