اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امام خمینی زمینه‌ای فراهم کردند که قرآن قانون و عترت ولی بشریت شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امام خمینی(ره) زمینه‌ای فراهم کرد که قرآن قانون و عترت ولی بشریت شود؛ کاری که در زمان پیامبر اکرم(ص) عملیاتی نشد.

امام خمینی زمینه‌ای فراهم کردند که قرآن قانون و عترت ولی بشریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: بکوشیم با انجام واجبات و ترک محرمات و با بهره‌گیری از فضایل و برکات روزهای باقی‌مانده از ماه رجب تقوا و پرهیزکاری را در خود تقویت کنیم.

وی با اشاره به آیه 243 سوره بقره، به تبیین اصل معاد و روز قیامت پرداخت و گفت: مسئله معاد و روز قیامت موضوعی است که همواره از سوی افراد انکار می‎شده این در حالی است که در قرآن کریم ادله بسیاری مبنی بر حقیقت معاد وجود دارد که آیه 243 سوره بقره از جمله این آیات است.

نکونام در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی این استان با حضور رئیس جمهور، تصریح کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات و برنامه‌های خوبی صورت گرفت و ضروری است تا از این خدمات قدردانی شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به واقعه تاریخی 15 خرداد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) این روز را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کردند و برهمین اساس این روز در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

نکونام افزود: این در حالی است که سخنرانی امام راحل در 13 خرداد 1342 زمینه را برای شکل‌گیری واقعه 15 خرداد فراهم کرد و این روز نیز از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با تسلیت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: ارتحال ملکوتی امام راحل دل همه مسلمانان را به درد آورد اما پس از آن این رسالت الهی بر عهده خلف صالح ایشان قرار داده شد و ما امروز شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان هستیم.

نکونام با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ملت ایران اعتبار بخشید، افزود: امام راحل زمینه‌ای فراهم کرد تا خلاقیت‌های مردم ایران در ظرف اسلام ظهور و بروز کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو رسالت مهم امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام(ره) زمینه‌ای فراهم کرد که قرآن قانون و عترت ولی بشریت شود؛ کاری که در زمان پیامبر اکرم(ص) عملیاتی نشد.

نکونام در ادامه با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، افزود: تنور انتخابات داغ است و مردم با شور و نشاط خاصی برنامه‌های کاندیداها را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمن در روند انتخابات، گفت: تا این مرحله از انتخابات شاهد فتنه‌گری‌های بسیاری از سوی دشمن بودیم اما این مردم آگاه و بصیر کشور بودند که سبب شدند این فتنه‌ها خاموش شود.

نکونام با بیان اینکه فتنه‌ها تمام نشدنی است، خاطرنشان کرد: مردم باید این هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند تا شاهد شکل‌گیری حماسه سیاسی در 24 خرداد شویم.

انتهای پیام/68004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول