اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

آبیک با افتخار میزبانی زائران امام خمینی (ره) را انجام می‌دهد

فرماندار شهرستان آبیک گفت: گفتمان امام راحل هیچ گاه فراموش نمی‌شود و همه مردم و مسئولان شهرستان آبیک نیز با افتخار میزبانی زائران امام خمینی (ره) را انجام می‌دهند.

آبیک با افتخار میزبانی زائران امام خمینی (ره) را انجام می‌دهد

عبدالحسین داداشی امروز در حاشیه استقبال از زائران پیاده گیلانی مرقد امام راحل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: گفتمان امام راحل نشأت گرفته از دین مبین اسلام و بطن مردم است که به مرور زمان نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه تا قرن‌ها زنده خواهد ماند.

وی افزود: حرکت کاروان‌های پیاده مرقد امام راحل رسم خوب شیعیان است که نظیر آن را در روز اربعین امام حسین (ع) در کربلا شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: کاروان‌های پیاده به عشق امام راحل در روز 14 خرداد ماه جاری با امام راحل تجدید میثاق کرده و ثابت خواهند کرد که مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بوده و هستند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهیم بطور حتم می‌توانیم از محققان واقعی این دو بزرگوار باشیم.

داداشی تصریح کرد: گرچه ممکن است در برخی مقاطع گفتمان امام راحل در جامعه کم‌رنگ شده باشد اما در دولت نهم و دهم به گفته دوست و دشمن شعارها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل احیا شده است.

وی به اصلی‌ترین گفتمان امام راحل یعنی ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: بطور حتم گفتمان ولایت فقیه بهترین و مهم‌ترین گفتمان امام راحل بود که از ایشان به یادگار مانده است.

این مسئول اضافه کرد: وجود با برکت ولایت فقیه بوده که سبب شده انقلاب اسلامی پس از 35 سال از گزند و آسیب دشمنان مصون بماند.

فرماندار شهرستان آبیک یادآور شد: تبعیت مردم و مسئولان در هر زمانی از ولایت فقیه لازم و ضروری است چراکه به فرمایش امام راحل باید پشتیبان ولی فقیه باشید تا به نظام آسیب نرسد.

انتهای پیام/77006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول