اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

امام خمینی (ره) الگوی مبارزات اسلامی قرن معاصر است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امام خمینی (ره) امروز به الگوی پایدار جامعه اسلامی و کشورهای رها شده از یوغ استکبار تبدیل شده است.

امام خمینی (ره) الگوی مبارزات اسلامی قرن معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار ابراهیم کریم‌خانی با تسلیت فرا رسیدن ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: با بیدار باشی که امام راحل سه دهه پیش به جهان داد بشریت به تدریج از یوغ نظام استکباری خارج شده و بسیاری از کشورها نیز در حال پیوست به این حرکت بی‌نظیر هستند.

وی با بیان اینکه مبدأ تمام تحولات آزادی‌بخش جهان اسلام با سردمداری امام (ره) است، تصریح کرد: هنوز عظمت و جایگاه امام راحل به معنای حقیقی و با معرفت کامل تبیین و شناخته نشده که جا دارد همه در این مسیر با روشنگری و تیزبینی صحیح و واقعی عمل کنیم.

کریم‌خانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر امروز دنیای استکباری تاب تحمل حرکت‌های آزادی‌بخش الهام گرفته از ایران و سیره امام را ندارد نه به خاطر ضدیت با شخص خاص، بلکه مخالفت با اندیشه‌ای است که دنیای استکبار گرفتار بیماری و عذاب وجدان حقیقی شده است.

فرمانده انتظامی استان امام راحل را بیدارگر واقعی و ارزش‌مدار قرن معاصر توصیف کرد و ادامه داد: در تبعیت از این شخصیت وارسته و مقام عظمای ولایت است که می‌توان برابر ابرقدرت‌ها ایستاد.

وی به حضور گسترده پلیس استان در مراسم سالگرد عروج ملکوتی آن حضرت و تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا اشاره کرد و یادآور شد: در این روز نیروهای پلیس در استان علاوه بر تأمین نظم و امنیت عزاداران، با حضور گسترده خود با آرمان و ارزش‌های امام راحل تجدید میثاق می‌بندند.

انتهای پیام/62005 /ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول