اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر:

باید پاسدار خوبی از ارزش‌های ناب امام خمینی باشیم

فرماندار پیرانشهر گفت: باید بتوانیم پاسدار خوبی از انقلاب و ارزش‌های ناب امام خمینی (ره) باشیم.

باید پاسدار خوبی از ارزش‌های ناب امام خمینی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر اروج مجاهدی صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات کوثر شهرستان پیرانشهر با حضور مدیران و معلمان آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: مردم این شهرستان 15 خرداد ماه با امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

وی با بیان اینکه 15 خرداد فرصت مناسبی است تا جوانان را بیش از این با اندیشه‌های این بزرگوار آشنا کنیم، تصریح کرد: امام راحل در زمینه‌های مختلف صاحب اثر و کتب بود که برای آشنایی هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان با این آثار تلاش کنیم.

مجاهدی بر تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) تاکید کرد و افزود: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) یکی از موضوعاتی است که باید در مدارس مورد تاکید قرار گیرد و معلمان به این موضوع توجه کنند.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در گرو رهبری امام خمینی (ره) محقق شد، خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم پاسدار خوبی از انقلاب و ارزش‌های ناب امام خمینی (ره) باشیم.

مجاهدی با بیان اینکه ایران اسلامی نمونه بارز یک کشور مستقل است، اعلام کرد: تمام این‌ها را مدیون خون پاک شهدا، امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

وی بر باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های رحلت امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم در این روز برنامه‌هایی در راستای شخصیت این بزرگوار برای جوانان ارائه دهیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول