اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه:

میراث به جامانده از امام خمینی(ره) مملو از مبانی اعتقادی است

رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: نامه‌ها و دست‌نوشته‌های به جا مانده از امام خمینی(ره) یادگاری برای جامعه اسلامی ایران به منظور منحرف نشدن از اسلام ناب محمدی است و تمامی صفات یک رهبر اسلامی در ایشان به چشم می‌خورد.

میراث به جامانده از امام خمینی(ره) مملو از مبانی اعتقادی است

محسن فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص شخصیت علمی امام خمینی(ره) گفت: از نظر علمی ایشان فردی جامع بوده و علاوه بر فقیه‌ بودن، عارف و فیلسوف بودند و موفق شدند و تقریبا در سن 30 سالگی به درجه والای اجتهاد دست پیدا کنند که این موفقیت حاکی از مقام و شخصیت بالای علمی ایشان است.

وی ساده‌گویی در گفتار را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) مطرح کرد و ادامه داد: بسیاری از سخنان و گفته‌های سنگین به زبان عامه مردم توسط ایشان بیان می‌شد و صمیمیت و هم‌دلی در سخنان ایشان به چشم می‌خورد.

فرشادفر با تاکید بر اینکه کتاب ولایت‌فقیه که به دست امام راحل نوشته شد منشأ حکومت سیاسی دینی و اعتقادی قلمداد شد، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی دین را تنها در عبادات و احکام خلاصه نکرد و به دین فردی و اجتماعی پرداخت و دین را جدا از سیاست ندانست و به تجمیع این دو مقوله پرداخت.

فرشادفر با تاکید بر اینکه امام راحل به معنای واقعی، تمامی صفات یک رهبر اسلامی را در خود جمع کرده بود، افزود: ایشان علاوه بر تسلط بر سیستم مدیریتی کشور و تجزیه ‌و تحلیل آن، محافظ ملت در برابر ضربات داخلی دشمن نیز بود و در همه جوانب به خلع سلاح دشمنان اسلام پرداخت.

رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه با بیان اینکه در میراث به جا مانده از امام خمینی(ره) نقصی به چشم نمی‌خورد اظهار داشت: مبانی اعتقادی و نامه‌ها و دست‌نوشته‌های به جا مانده از امام راحل، همه و همه میراث و یادگاری برای جامعه اسلامی ایران به منظور منحرف نشدن از اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول