اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

15 خرداد اسلام و قرآن را احیا کرد / حضور 20 هزار قمی در مراسم سالروز رحلت امام خمینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: 15 خرداد در واقع اسلام و قرآن را احیا کرد و پنجاهمین سالروز این قیام ملی هم باید احیاکننده همان ارزش‌ها باشد.

15 خرداد اسلام و قرآن را احیا کرد / حضور 20 هزار قمی در مراسم سالروز رحلت امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای سالروز رحلت امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است اظهار کرد: در شب نخست مراسمی از سوی رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب دوم هم نهادهای حوزوی برنامه‌های متنوعی را در این زمینه برگزار خواهند کرد؛ امسال 15 خرداد با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) تقارن یافته و برنامه‌های متمرکزی در حرم مطهر به همین مناسبت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه به مناسبت 15 خرداد ستادهایی در همه استان‌ها تشکیل شده است خاطرنشان کرد: 15 خرداد در واقع اسلام و قرآن را احیا کرد و پنجاهمین سالروز این قیام ملی هم باید احیاکننده همان ارزش‌ها باشد.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ به سراسر کشور، چاپ پنج جلد کتاب در موضوع 15 خرداد و هماهنگی با هیئت‌های مذهبی به منظور تجمع اعضا در میادین و مراکز شهرها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در سالروز قیام 15 خردادماه خواهد بود.

لطفی با اشاره به نقش مرجعیت و امام راحل در آغاز حرکت مردم در 15 خرداد 42 عنوان داشت: همایشی بین‌المللی با عنوان «بیداری اسلامی، دستاورد قیام خونین 15 خرداد» فردا در مدرسه فیضیه قم برگزار خواهد شد زیرا انقلاب و در ادامه آن بیداری اسلامی به دلیل خیزش مردم ایران در سال 42 تحقق یافتند ضمن اینکه تجمع هیئت‌های مذهبی در مقابل بیت امام راحل و حرکت دسته عزاداری به سمت حرم مطهر هم در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه 20 هزار نفر از مردم قم در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حرم بنیان‌گذار کبیر انقلاب شرکت خواهند کرد افزود: سپاه علی بن ابیطالب(ع) این حرکت عظیم را سازمان‌دهی خواهد کرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری بیان داشت: مردم ایران با پیروی از امام خمینی(ره) توانستند حماسه‌ای بزرگ آفریده و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و امروز هم با تاسی به ارزش‌ها و آرمان‌های آن مجاهد بزرگ می‌توان کاری بزرگ انجام داد و حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشید.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول