اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی

600 شوشتری به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه شوشتر از اعزام 600 نفر عزادار شوشتری به مرقد امام خمینی (ره) به منظور شرکت در آیین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب خبر داد.

600 شوشتری به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) 600 عزادار به سمت مرقد رهبر انقلاب اعزام خواهند شد و مراحل ثبت نام و تدارک شرایط اعزام نیز انجام شده است.

وی در مورد سهمیه تعداد افراد اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: امسال برای اعزام عزاداران به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) 419 نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

حسین‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: برای افراد اعزام شده به مرقد امام خمینی (ره) 10 اتوبوس تدارک دیده شده بود که این وسائل نقلیه از امکانات کامل برای اعزام زائران برخوردار هستند.

فرمانده سپاه شوشتر با بیان استقبال مردم شوشتر برای شرکت در عزاداری سالگرد رحلت رهبر انقلاب اسلامی افزود: با توجه به استقبال بسیار تعداد افراد اعزامی به 600 نفر افزایش یافته است.

وی با توجه به افزایش تعداد افراد اعزام شده به مرقد امام (ره) خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد وسایل نقلیه برای اعزام این افراد افزایش یافته و 12 اتوبوس و چهار مینی‌بوس در نظر گرفته شده است.

حسین‌پور ادامه داد: تعداد اعزامی‌ها به 560 نفر و 40 نفر همراه افزایش یافته که برای شرکت در این مراسم به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه شوشتر تصریح کرد: این تعداد افراد اعزام شده به مرقد امام خمینی (ره) شامل خواهران و برادران هستند و این افراد در خودروهای عمومی به صورت مجزا و تفکیک شده اعزام می‌شوند.

وی در مورد تاریخ و مکان اعزامی افراد به تهران گفت: افراد اعزام شده 12 خرداد ساعت 11 شب از محل امامزاده عبدالله (ع) با بدرقه مسئولان شهرستان شوشتر راهی خواهند شد.

حسین‌زاده افزود: به همراه افراد اعزام شده به مرقد امام خمینی (ره) نیروی‌های امدادی نیز خواهند رفت و نیروهای تدارکات نیز ظهر امروز اعزام و به سمت تهران حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول