اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

امام خمینی(ره) احیاگر عدالت و پاکی در دوره معاصر است

امام جمعه کاکی گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر انسان معاصر، حق و حقیقت و اندیشه توحید، عدالت و پاکی در دوره معاصر است.

امام خمینی(ره) احیاگر عدالت و پاکی در دوره معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهر کاکی که با حضور مردم مومن و متعهد این شهر در مصلای الزهرا(ُس) اقامه شد اظهار داشت: علم و قاطعیت، هوش و شجاعت و اراده و حساس بودن به سرنوشت مسلمانان عالم وجوه مشترک حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) است.

امام جمعه کاکی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: حضرت امام(ره) به ‏عنوان یک الگو، یک معلم، به ‏عنوان یک رهبر، در ذهن ما و در واقعیت جامعه ما وجود دارد.

وی ادامه داد: نخستین شاخصه حرکت امام بزرگوار ایستادگى در برابر تحمیل و نفوذ قدرت‌هاى خارجى و نداشتن سر سازش با این قدرت‌ها بود.

محمدی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر انسان معاصر، حق و حقیقت و اندیشه توحید، عدالت و پاکی در دوره معاصر است.

وی اضافه کرد: امام حقیقتاً مردی خدایی و آسمانی بود که از مرزهای منیت و خودپرستی، عبور کرده و بسیاری از حجاب‌ها از برابر چشم او کنار رفته بود.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برابر همه زیاده‌خواهی‌های داخلی و خارجی با تکیه و میدان دادن و باور به مردم ایستادگی کرد، گفت:‌ امام راحل (ره) تراز و اعتقاد نقش ملی ملت را ارتقا داد و روح آزادگی را در میان ملت‌های جهان دمید و امروز یاد و نام او در جهان و در میان ملت‌ها می‌درخشد.

محمدی ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و سرعت عمل آنان یادآور شد: سرعت عمل مجلس خبرگان رهبرى در دوره اول در انتصاب حضرت آیت الله العظمى امام خامنه‌اى به مقام منیع ولایت و زعامت و رهبرى انقلاب اسلامى یک حادثه فوق‏‌العاده مهم تاریخى بود.  

وی در ادامه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنند که این انتخابات پرشور برگزار شود، این انتخابات باید نشان ‏دهنده واقعىِ حضور مردم در صحنه سیاسى کشور باشد و هر انتخاباتى که پرشور شود، کشور را بیمه می‌کند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان بزرگداشت روز حماسه ‏آفرین 15 خرداد اشاره کرد و افزود: 15 خرداد بزرگداشت ارزش‌هاى انسانى در طول تاریخ است، همان سان که بزرگداشت روز سرنوشت‏ ساز عاشورا، بزرگداشت اسلام و قرآن کریم است.

امام جمعه کاکی گفت:  ملت شریف ما و بلکه ملت‌هاى مظلوم جهان اسلام از هر چه غفلت کنند از روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد که روز الهى است، نباید غفلت کنند. 

محمدی از مردم و دست اندرکاران و برگزارکننده مراسم معنوی اعتکاف که نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و با مشارکت زیاد مردم مؤمن و نمازگزار در این شهر برگزار شد، تقدیر کرد.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول