اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

گلستانی‌فرد: تلاش دشمن پایین آوردن مشارکت در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: میزان مشارکت و نوع انتخابات از لحاظ اینکه چه افرادی با چه طرز تفکری رای می‌دهند از مسائلی است که از سوی دشمن دنبال می‌شود.

گلستانی‌فرد: تلاش دشمن پایین آوردن مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی محمد گلستانی‌فرد در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید حساسیت و اهمیت حضور در این انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی بر تبلیغ و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: این انتخابات به دلیل حساسیت و گستردگی موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره با آغاز رسمی مرحله اجرا و زمان‌بندی انتخابات از 21 فروردین‌ماه جاری ادامه داد: بر این اساس تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان آغاز شده است.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خودشان را برای محک زدن این انتخابات آماده کرده‌اند تا بتوانند از مسائل مختلف آن به نفع خود سوء استفاده کنند لذا برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید هوشیارانه وارد صحنه شویم.

وی با اشاره به اینکه میزان حضور مردم در این انتخابات گویای بسیاری از مسائل خواهد بود، یادآور شد: میزان مشارکت و نوع انتخابات از لحاظ اینکه چه افرادی با چه طرز تفکری رای می‌دهند از مسائلی است که از سوی دشمن دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2248/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول