اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

محمدی: حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد محقق می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گفت: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات 24 خردادماه امسال حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

محمدی: حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محمدی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این انتخابات پاسخی به توطئه دشمنان است.

وی ادامه داد: هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان تشکیل شده و اعضای آن آشنایی کامل با قوانین و ضوابط انتخاباتی دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات کمیته‌های مختلف حقوقی، اطلاع‌رسانی و فناوری، تدارکات و پشتیبانی در هیئت نظارت استان تشکیل شده است.

محمدی حضور حداکثری در انتخابات را از مهم‌ترین انتظارت نظام از مردم دانست و یادآور شد: صیانت و حفاظت از آرای مردم از وظایف هیئت نظارت است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ضروری است، گفت: تمام افراد در بخش اجرا و نظارت انتخابات باید قوانین مربوطه را بدانند.

محمدی با اشاره به اینکه درخت انقلاب اسلامی هر روز تنومندتر از گذشته می‌شود، اذعان داشت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ما را دارند از این‌رو باید قوی باشیم تا بتوانیم در برابر دشمن بایستیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادترین انتخابات در دنیا در کشور ایران اسلامی برگزار می‌شود، ادامه داد: هیئت‌های نظارت و اجرا وظیفه دارند با هماهنگی و همسویی، قانون را سرلوحه کار خود در امر انتخابات قرار دهند.

انتهای پیام/2248/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول