اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد

16 خرداد آغاز رسمی تبلیغات شوراها در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی 16 خردادماه را آغاز رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان عنوان کرد.

16 خرداد آغاز رسمی تبلیغات شوراها در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در همایش توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فردوس اظهار کرد: حماسه به معنای انجام کاری خارق‌العاده است که نیاز به توان زیاد و ایثار و از خودگذشتگی دارد. 

وی افزود: انتخابات ایران اسلامی همواره مورد توجه کشورهای مختلف است و امروز تمام بدخواهان،‌ معاندان و منتقدان نظام جمهوری اسلامی، جبهه‌ای تشکیل داده‌اند که روی انتخابات ما اثر بگذارند. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تلاش برای کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بحرانی نشان دادن وضعیت کشور و نیز تبلیغ برای انتخاب داوطلبی که با اندیشه‌ها و افکار دشمنان سازگار است را از جمله تلاش‌های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود در انتخابات ایران اسلامی عنوان کرد.

گلستانی‌فرد میزان مشارکت مردم در انتخابات و همبستگی بین مردم و حاکمیت را از شاخصه‌های اصلی مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: هدف از خلق حماسه سیاسی، تحکیم ارکان و پایه‌های نظام در دنیا است. 

اگر مردم به آینده کشور امیدوار باشند پای صندوق‌های رأی می‌آیند

وی یادآور شد: مردم نیازمند امید و نشاط و ایجاد فضایی هستند که نسبت به وضع موجود و نیز آینده کشور امیدوار باشند و اگر این امیدواری شکل گیرد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: باید با ایجاد امکانات، ظرفیت‌ها و زمینه‌های مساعد برای برگزاری انتخاباتی شکوه‌مند و نیز در معرض انتخاب قرار دادن داوطلبان، زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

گلستانی‌فرد افزود: امروز نگاه همه جهانیان به دنبال انتخابات ایران اسلامی است و اگر حزب‌الله با قدرت سخن می‌گوید به سبب اتکا و اتصال به جمهوری اسلامی است. 

وی 16 خردادماه را آغاز رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و اذعان داشت: این تبلیغات تا 24 ساعت قبل از روز رأی‌گیری ادامه دارد. 

انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول