اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی:

دشمن‌شناسی عامل موفقیت در جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ایران دشمن‌شناسی عامل موفقیت در جنگ اقتصادی است.

دشمن‌شناسی عامل موفقیت در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم افتتاح دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بشرویه اظهار کرد: امروز بصیرت و بیداری اسلامی در اکثر کشورهای جهان به وجود آمده و ملت‌ها را برای مقاومت در برابر ستمگران و دیکتاتوری‌ها مصمم‌تر کرده است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ایران از بدو انقلاب در حال تحریم و فشارهای دشمنان بوده اما امروز جنگ اقتصادی نمود بیشتری پیدا کرده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: ملت ایران همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم هزاران شهید پیروز شد در این جنگ اقتصادی نیز با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری سرافراز بیرون می‌آید.

محمدی با بیان اینکه با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ایران، بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به شناخت دشمنان نظام عامل موفقیت در جنگ اقتصادی است، گفت: بصیرت چند مرحله دارد که در نخستین مرحله باید خدا را کامل بشناسیم.

وی تصریح کرد: مقصد‌شناسی، اسلام‌شناسی، راهنمایی از ولایت و امامت و عدم انحراف از دیگر مراحل بصیرت است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی آخرین مرحله بصیرت را دشمن‌شناسی عنوان کرد و ادامه داد: امروز دشمنان اصلی نظام اسلامی ایران، آمریکا و صهیونیسم هستند.

محمدی اضافه کرد: جنگ اقتصادی و روانی که دشمنان نظام علیه مردم ایران راه انداخته‌اند با شناخت ترفندهای دشمن می‌تواند به پایان برسد.

فرماندار بشرویه نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شورای نگهبان از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، گفت: در سال‌های اخیر، آموزش‌های مستمر به اعضای شبکه نظارت و بازرسی در انتخابات، سبب دلگرمی مردم شده است.

غلامرضا پورسلطانی تصریح کرد: نظارت بر سلامت انتخابات آنچنان دقیق است که هیچ‌کس نمی‌تواند ادعای تقلب یا جابه‌جایی در آرا را داشته باشد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول