اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی خبر داد

نامزدی 49 نفر در انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی از نامزد شدن تعداد 49 نفر در انتخابات نظام پزشکی این استان خبر داد.

نامزدی 49 نفر در انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قاسم کریمی ظهر امروز درنشست مطبوعاتی انتخابات نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: نظام پزشکی یک نیروی حد واسط بین مردم و پزشکان است و ساختار آن از مردم و از حق پزشکان دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: این انتخابات هر چهار سال تکرار می‌شود که از چند ماه قبل برگزاری انتخابات نظام پزشکی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گذاشته شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی اضافه کرد: هیئت نظارت مرکزی با معرفی تعدادی از مسئولان استانی مشخص شده و مسئولیت هیئت اجرایی آن بر عهده این دانشگاه نهاده شده است.

کریمی افزود: شهرستان‌های بیرجند، قاین و فردوس از جمله شهرستان‌های خراسان‌جنوبی هستند که در این انتخابات سهمیه دارند که شهرستان قاین به انتخابات میان‌دوره‌ای می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این استان 49 نفر در این انتخابات کاندیدا داشته‌اند، اضافه کرد: 98 درصد کاندیداها تایید صلاحیت شدند و رد صلاحیت زیادی در این زمینه نداشتیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: تبلیغات نامزدهای این انتخابات از ساعت هشت صبح 23 بهمن آغاز و تا هشت صبح سوم اسفند‌ماه جاری ادامه دارد.

کریمی با اشاره به اینکه در حوزه‌های انتخابیه‌ای که جمعیت آنها کمتر از 500 نفر باشد 11 نفر منتخب می‌شوند، متذکر شد: اگر بیش از این جمعیت باشند تعداد 17 نفر انتخاب می‌شوند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتخابات نظام پزشکی خراسان جنوبی در چهارم اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2248/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول