اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی:

گفتمان ولایی بهترین هدیه انقلاب به جهانیان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برپایی حکومت اسلامی و گفتمان ولایی بهترین هدیه انقلاب به جهانیان و ملت‌های مسلمان است.

گفتمان ولایی بهترین هدیه انقلاب به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان غلامرضا کافی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در شرایطی که جهان کفر تمام قد به مبارزه با اسلام، انقلاب و بیداری اسلامی برخواسته است، وظیفه مسلمانان تقویت اتحاد مسلمانان و دفاع از حریم ولایت است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی دمیدن در ساز تفرقه خیانت به اسلام و پیامبر رحمت (ص) است، اضافه کرد: آنچه که تا به امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وجود طوفان‌های سهمگین توطئه و غبارهای مسموم فتنه، مقتدر و سرپا نگه داشته است، دو عامل بسیج و ولایت فقیه است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی، ‌از سه عامل آرامش، تفکر و توکل به عنوان رمز موفقیت و گذر از بحران‌ها یاد کرد و ادامه داد: تأثیرگذاری، قاطعیت، مهربانی و خدمت بی‌منت از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئولان در حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

کافی تلاش برای افزایش تولید و استفاده بهینه از منابع موجود را بهترین تعریف برای اقتصاد مقاومتی برشمرد و یادآور شد: باید اقتصادمان را از داخل با کار، تولید، زحمت، ریاضت و اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم چرا که اگر اقتصاد غیرمقاومتی باشد با چند فشار، جامعه از درون فرو می‌پاشد.

خطیب جمعه قهستان نیز در این مراسم گفت: خودمحوری، دورویی، تبعیض، بد زبانی و انتقام‌جویی آفات مهم مدیریتی هستند.

حجت‌الاسلام مصیب خزاعی، انضباط اداری، ساده زیستن و وجدان کاری را مهم‌ترین اصول مدیریتی در حکومت اسلامی دانست و بیان کرد: حرکت در صراط ولایت و خدمت بی‌منت به مردم در کنار انتقادپذیری مسئولان را در رسیدن به موفقیت و توسعه پایدار کمک می‌کند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول