اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

انتخابات مصداق حماسه سیاسی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مصداق حماسه سیاسی انتخابات آینده است، گفت: در این راستا ستاد انتخابات خراسان جنوبی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

انتخابات مصداق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با تدابیر حکیمانه معظم‌له سال 92 به نام حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی نامگذاری شده است.

شعار سال در قالب عبارات کوتاه بسیار تاثیرگذار است

وی ادامه داد: شعار سال در قالب این عبارات کوتاه بسیار تاثیرگذار بوده و این نامگذاری مبتنی بر اطلاعات دقیق و کار حکیمانه است که شواهد آن هم در سال‌های گذشته مشاهده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای ششمین بار به مسائل اقتصادی اشاره کرده، افزود: اقدام‌ها و توطئه‌های دشمن در سال گذشته به اوج رسیده بود و به تعبیری دشمن از تحریم‌های فلج‌کننده استفاده کرده است.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: با وجود تحریم‌های بسیار و تدبیر حکیمانه معظم‌له در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دشمن به اهداف پلید خود نرسیده است.

حماسه سیاسی زمینه حماسه اقتصادی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ابراز داشت: از نظر تقدم و تأخر در ترکیب شعار«حماسه سیاسی- حماسه اقتصادی» نخست باید حماسه سیاسی خلق شود تا به دنبال آن شاهد حماسه‌آفرینی در زمینه‌های اقتصادی باشیم.

این مسئول عنوان کرد: حماسه سیاسی مصداقش انتخابات آینده است و در این راستا ستاد انتخابات از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

2 انتخابات سراسری و مهم با دو هیئت اجرایی و نظارت جداگانه برگزار می‌شود

وی اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر دو انتخابات سراسری و مهم به طور همزمان با دو هیئت اجرایی و نظارت جداگانه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نحوه عمل در حوزه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری متفاوت است، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدها محدود هستند اما در انتخابات شوراها هزاران نفر کاندیدا می‌شوند.

گلستانی‌فرد با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر انتخابات اضافه کرد: کارکرد نتایج انتخابات ریاست جمهوری ‌در حوزه ملی اما در شوراهای شهر و روستا بر عکس منطقه‌ای و محلی است.

فضای مجازی آماده تاثیرگذاری در انتخابات

وی تصریح کرد: به لحاظ سیاسی دو انتخابات متفاوت با شرایط داخلی و منطقه‌ای حساس به طور همزمان برگزار می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: تمام جریان‌های سیاسی‌، گروه‌ها و فضای مجازی آماده  تاثیرگذاری در انتخابات هستند و کار خود را آغاز کرده‌اند.

 انتهای پیام/69015/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول