اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

مشارکت مردم در انتخابات بالا خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات آتی بالا خواهد بود، گفت: شرکت در انتخابات سبب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود.

مشارکت مردم در انتخابات بالا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات که در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: در خارج از مرزها دوربین‌ها برای ارزیابی میزان مشارکت مردم و اینکه چه کسی در انتخابات رأی بیاورد زوم شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات آینده کمیت مهم بوده چرا که با هر رأی دشمن مایوس شده و همچنین به دلیل حساسیت و شرایط خاص حاکم بر جامعه همه موظف‌اند در انتخابات شرکت کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران به نوعی به انتخابات بستگی دارد، افزود: برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی همه مسئولان باید از تمام ظرفیت‌های موجود و در اختیار سازمان استفاده کنند.

گلستانی‌فرد دو رویکرد مهم در انتخابات را حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح دانست و اضافه کرد: مشارکت حداکثری یعنی میزان بالای افراد شرکت ‌کننده و هرچه آرا بیشتر باشد دشمنان مأیوس‌تر و سبب تقویت نظام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر یک رأی در انتخابات تیری به قلب دشمن است که سبب خنثی شدن هدف و توطئه دشمن می‌شود، تصریح کرد: هدف دوم در انتخابات، انتخاب فردی اصلح و با جرأت است.

صندوق‌های رأی در دورترین نقاط استان مستقر می‌شوند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌ها و ویژگی‌های کاندیدای اصلح را بیان می‌کند، ابراز داشت: مردم باید با توجه به تاکیدهای معظم‌له و با بررسی‌های دقیق وارد عرصه انتخابات شوند.

گلستانی‌فرد عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر است چرا که خط‌مشی کل کشور را تعیین می‌کند و وظیفه ستاد انتخابات این است که صندوق‌های رأی را تا دورترین نقاط استان بفرستد.

وی با اشاره به انتخابات شوراها اضافه کرد: وظایف مهمی در حوزه عمرانی، بهداشتی، خدماتی و رفاهی بر عهده شوراهای اسلامی است و همچنین این شوراها اختیار تصمیم‌گیری دارند.

قانون‌مداری مهم‌ترین اصل در انتخابات است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی به فعالیت‌هایی که تاکنون ستاد انتخابات انجام داده اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ستاد انتخابات در فرمانداری، بخشداری و استانداری شکل گرفته است و بر اساس سوابق گذشته مسئولان حوزه‌ها مشخص شده است.

گلستانی‌فرد افزود: برای هر حوزه کمیته تخصصی و همچنین هیئت نظارت بعد از انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی از پایان شمارش آرا با کارت هوشمند خبر داد و اضافه کرد: پیگیری و اقدام‌های لازم در راستای تجهیز اقلام و صندوق‌های رأی انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اصول مهم در انتخابات بخش قانون‌مداری، رعایت قانون و ضوابط بوده و نیازمند آموزش مسئولان است.

در حاشیه:

برای این نشست از خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی دعوت نشده بود که خبرنگار فارس در راستای رسالت خبری خود به پوشش نشست پرداخت.

سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در انتخابات‌های گذشته همواره رسانه نخست استان بوده است.

انتظار رسانه‌ها از مسئولان برگزار کننده انتخابات این است که به دور از مسائل حاشیه‌ای با رسانه‌ها در زمینه انتخابات همکاری کنند.

انتهای پیام/69015/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول