اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

رسانه‌ها فضا را برای دستیابی مردم به ویژگی‌های فرد اصلح فراهم کنند

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارند، گفت: رسانه‌ها فضا را برای دستیابی مردم به ویژگی‌های فرد اصلح فراهم کنند.

رسانه‌ها فضا را برای دستیابی مردم به ویژگی‌های فرد اصلح فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد عصر امروز در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: آماده و مهیا کردن زمینه‌های انتخابات بر عهده مسئولان است و امور اجرایی انجام شده و تمام تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات 24 خرداد‌ماه فراهم است.

وی به نقش رسانه‌ها در تبلیغات اشاره کرد و ادامه داد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای حضور و مشارکت حداکثری مردم اثر بیشتری دارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: همکاری و تعامل رسانه‌ها در استان با ستاد انتخابات در راستای ثبت‌نام داوطلبان خوب بوده است و با وجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در ارتباط با اینکه داوطلبان ثبت‌نام را به ساعات پایانی موکول نکنند ولی بیشترین مراجعات در روز گذشته بود.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه دو مقطع حساس را در بحث انتخابات پیش رو داریم، اذعان داشت: مسئولان و رسانه‌ها باید بیشتر از گذشته وارد عرصه شوند و آنچه که در این مقطع حساس به آن نیاز داریم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه ما را یاری دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات و فضاسازی برای شناخت نامزد اصلح و مشارکت حداکثری دو مقوله مهم در انتخابات است، خاطر نشان کرد: در ارتباط با تبلیغات داوطلبان باید برنامه‌ها و توانمندیشان را بر اساس قوانین ارائه و رسانه‌ها فضا را برای دستیابی مردم به ویژگی‌های فرد اصلح فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر حفظ فضای قانونمند و اصول و ارزش‌های اخلاقی از سوی نامزدها در ارتباط با تبلیغات بیان کرد: کاندیداها به اختلافات قومی و مذهبی دامن نزنند.

گلستانی‌‌فرد با بیان اینکه 24 خرداد‌ماه یکی از مقاطع حساس انتخابات است، اذعان داشت: در این روز همه یک هدف اصلی را دنبال می‌کنیم و آن مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: مسئولان اجرایی انتخابات وظیفه دارند تمامی زمینه‌ها را برای رأی دادن افراد در دور‌ترین نقاط فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی یادآور شد: اطلاع‌رسانی در راستای مشارکت و حضور حداکثری مردم در 24 خردادماه در پای صندوق‌های رای در دستور کار همه رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشد.

انتهای پیام/6600/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول