اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

چاپخانه‌ها از تخلفات تبلیغاتی پرهیز کنند

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جمع بیش از 30 نفر از مدیران چاپخانه‌های خراسان جنوبی گفت: مدیران چاپخانه‌ها باید از موارد انتخاباتی غیر مجاز پرهیز کنند.

چاپخانه‌ها از تخلفات تبلیغاتی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلامرضا کافی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران چاپخانه‌های خراسان جنوبی اظهار نظر کرد: اوج حماسه سیاسی در انتخابات خرداد ماه رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه حماسه در برهه‌ای از زمان شکل می‌گیرد که کارها با هیجان و متفاوت از گذشته انجام شود، ادامه داد: ایران همواره در حماسه‌آفرینی الگوی دنیا بوده است.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی دلیل انتخاب شعار سال حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری را بسیار با حکمت دانست و افزود: با حضور هجمه‌های زیاد دشمن، در بدترین شرایط باید بزرگترین حماسه را خلق کنیم. در انتخابات آینده باید تنها حکومت اسلامی در دنیا را پاسداری کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سیاسی یکسری تکلیف را بر گردن مسئولان گذاشته است، تصریح کرد: چاپخانه‌های خراسان جنوبی باید حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

اخلاق و تکلیف انتخاباتی آینده مملکت را تعیین می‌کند

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی تکلیف انتخاباتی را از وظیفه آن جدا دانست و اذعان داشت: انجام تکلیف مهم‌تر از وظیفه است چرا که برای تکلیف باید در مقابل خدا ولی در مقابل وظیفه به مسئولان بالاتر جواب‌گو هستیم.

کافی با بیان اینکه اخلاق و تکلیف در انتخابات آینده مملکت را تعیین می‌کند، گفت: پاسخگویی به تکلیف بسیار سخت است.

وی در جمع بیش از 30 نفر از مدیران چاپخانه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: مدیران چاپخانه‌ها باید از موارد انتخاباتی غیر مجاز پرهیز کنند.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: تبلیغات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا هشت روز قبل از انتخابات آغاز و تا یک روز قبل از انتخابات ادامه دارد.

کافی اظهار کرد: تبلیغات ریاست جمهوری از سوم خردادماه آغاز و تا 23 خردادماه ساعت 8 صبح ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال ملی و محلی برگزار می‌شود، افزود: در صورت اشکال و وقفه در سایت‌های اینترنتی و برای تسریع کار انتخاباتی ثبت‌نام به صورت دستی در فرمانداری و بخشداری انجام می‌شود.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی از تایید صلاحیت کاندیدا در 28 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: امنیت مهم‌ترین شاخصه انتخاباتی است و در انتخابات امنیت باید رعایت شود.

وی تنوع سلایق در امر انتخابات را هم یک حس و هم یک راه ورود به فتنه دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات امری حیاتی است و باید با وحدت همه مسئولان حماسه‌آفرین باشد.

انتهای پیام/69013/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول