اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

رسانه‌ها حق تخریب کاندیداها را ندارند

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: بر اساس ماده 74 قانون مقررات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تمامی رسانه‌های دیداری، شنیداری و مجازی حق ندارند مطلبی بر علیه کاندیدای دیگر بیان کنند.

رسانه‌ها حق تخریب کاندیداها را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلام‌رضا کافی صبح امروز در جلسه اجرایی شدن قوانین و مقررات چاپ تبلیغات انتخاباتی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: چاپخانه‌ها در ادبیات تبلیغات تاثیر بسزایی دارند.

وی تأثیر چاپخانه‌ها در ادبیات تبلیغات را همان تاثیر در اخلاق انتخاباتی مردم دانست و ادامه داد: چاپخانه‌ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

تمامی رسانه‌ها حق ندارند مطلبی بر علیه کاندیدای دیگر بیان کنند

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه، تکلیف و حق است.

کافی اضافه کرد: بر اساس ماده 74 قانون مقررات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تمامی رسانه‌های دیداری، شنیداری و مجازی حق ندارند مطلبی بر علیه کاندیدای دیگر بیان کنند.

وی تصریح کرد: مطالب ارائه شده در رسانه‌ها نباید سبب انحراف یک کاندیدا از کاندیداتوری شود، آگاهی‌های تبلیغاتی باید با نام دقیق چاپخانه و تاریخ دقیق چاپ آن درج شود.

کافی بیان کرد: مدیران چاپخانه‌ها باید چهار نسخه از اوراق تبلیغاتی کاندیدا را بلافاصله همراه با یک نسخه از تقاضاکننده به فرمانداری‌ یا استانداری خراسان جنوبی ارسال کنند.

وی اندازه تبلیغات برای چاپ عکس ریاست جمهوری را 10*20 اعلام کرد و یادآور شد: اندازه پوسترها و بنرهای تبلیغاتی برای ریاست جمهوری و شورای شهر باید 70*100 درج شود.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مسئولیت‌هایی که کاندیداها در گذشته داشته‌اند نباید در ذیل تبلیغات درج شود.

وی با بیان اینکه نگاه دشمن در انتخابات یک نگاه ویژه است، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی مقدمه‌ای برای ورود دشمن به انتخابات است بنابراین امنیت انتخابات در کشور حیاتی است.

انتهای پیام/69013/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول