اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز رحلت امام خمینی صورت می‌گیرد

اعزام 2 هزار نفر از بویین زهرا به مرقد پیر جماران

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا از اعزام 2 هزار نفر از شهروندان بویین زهرا به مرقد پیر جماران همزمان با سالروز رحلت ایشان (14 خرداد ماه) خبر داد.

اعزام 2 هزار نفر از بویین زهرا به مرقد پیر جماران

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حسین رجبی در جلسه هماهنگی اعزام زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به انجام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای اعزام زائران و مشتاقان امام‌ خمینی (ره) مقارن با روز چهاردهم خرداد‌ ماه به حرم ایشان، اظهار داشت: 2 هزار نفر از شهرستان بویین زهرا به حرم مطهر امام خمینی (ره) ‌اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا افزود: همچنین تمام پیش‌بینی‌ها برای توزیع بسته‌های متعدد فرهنگی با محوریت شناخت و آشنایی با سیره امام ‌خمینی (ره) توسط سپاه ناحیه بویین زهرا و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه شهرستانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حرکت امام‌ راحل در شکل‌دهی نهضت انقلاب اسلامی و شکست طاغوت پایه‌های ظلم و استبداد را در جهان متزلزل ساخت، ابراز داشت: امام‌ خمینی (ره) معمار فقید انقلاب اسلامی با پیاده‌سازی شکل حکومت اسلامی و ولایت فقیه در جامعه ایران، پایه‌های شکل‌گیری حکومت الله را در کشور بنا کرده و ملت ایران را از کفر، استکبار و ستم یزیدیان زمانه نجات داد.

رجبی اراده و انگیزه ملت برای حماسه‌آفرینی در 24 خرداد ماه جاری را مورد توجه قرار داد و افزود: خلق حماسه بزرگ و مردمی 24 خرداد ضامن اقتدار جمهوری اسلامی بوده و توطئه‌های کینه‌توزانه غرب و سران استکباری را که به طور وحشیانه هجوم می‌آورند خرد کرده و درهم فرو می‌ریزد.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول