اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هلال احمر خراسان شمالی

کاروان‌های زائران حرم امام خمینی (ره) خراسان شمالی پشتیبانی امدادی می‌شوند

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: نیازهای امدادی کاروان‌های زائران حرم امام خمینی (ره) استان از سوی هلال احمر تأمین و پشتیبانی می‌شود.

کاروان‌های زائران حرم امام خمینی (ره) خراسان شمالی پشتیبانی امدادی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، حامد سجادی در این خصوص اظهار کرد: این جمعیت تمهیدات لازم را برای تأمین پرستار به منظور کمک به زائران فراهم کرده است.

وی افزود: بر همین اساس جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به ازای هر اتوبوس کاروان اعزامی زائران به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی یک امدادگر با تجهیزات امدادی کافی را پیش‌بینی کرده است.

به گفته سجادی، هزاران نفر از امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر در آیین‌های بزرگداشت قیام پانزده خرداد شرکت گسترده‌ای خواهند داشت و صدها نفر از آنان به صورت مستقیم در این ایام به مأموریت‌های امدادی خواهند پرداخت.

سجادی ادامه داد: افزون بر آمادگی نیرو‌های امدادی در حاشیه مراسم‌های شهرستان‌های استان همچنین چهار دستگاه آمبولانس نیز به صورت ویژه از سوی هلال‌احمر برای پوشش کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام خواهند شد.

وی گفت: امدادگران هلال احمر استان همچنین پذیرایی مراسم 14 خرداد را بر عهده داشته و با عضویت در کمیته‌های تبلیغات دانشجویی و جوانان، تشکل‌های دینی، هماهنگی و پشتیبانی در ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد استان خراسان شمالی فعال بوده و به ایفای مأموریت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول