اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اعزام 7500 زائر زنجانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سردار علیرضا افشار در استان برگزار می‌شود، از اعزام 7 هزار و 500 نفر به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام 7500 زائر زنجانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) چهاردهم خرداد‌ماه در امامزاده ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان یکی از ویژگی‌های مهم این مراسم به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: عزاداری هیئت‌های مذهبی شهر زنجان نیز از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی شهر زنجان از حسینیه اعظم آغاز می‌شود، اضافه کرد: این هیئت‌ها به سوی امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت کرده و به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ملحق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام 7 هزار و 500 نفر از مردم استان زنجان به مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی صورت گرفته است، تصریح کرد: این تعداد همه اقشار را شامل می‌شود.

حسینی با بیان اینکه کاروان‌های اعزام شده به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در برنامه‌های ویژه شب و روز چهاردهم حضور می‌یابند، گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان زنجان است.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول